اقتصادی

موسسان اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند

بنیانگذاران Snap International تنها در طی چند ساعت پس از انتشار نتایج مالی بهتر از آنچه انتظار می رفت در نتیجه افزایش استفاده از برنامه در بحران کرونا ، میلیاردها دلار ثروتمندتر شدند.

به گزارش مجله زنده خبری ، پس از آنکه صاحب اپلیکیشن محبوب تلفن همراه اسنپ چت اعلام کرد فروش در سه ماهه سوم با 52٪ افزایش به 678.7 میلیون دلار رسیده و کاربران فعال روزانه به 249 میلیون نفر رسیده اند ، ارزش سهام اسنپ در بورس کالای نیویورک افزایش یافت اواخر روز سه شنبه 25 درصد تا 35.57 دلار. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ ، این افزایش سهام موجب افزایش ثروت ایوان اشپیگل و بابی مورفی بنیانگذاران SNAP به ترتیب 1.4 و 1.4 میلیارد دلار به 6.9 و 7.2 میلیارد دلار شده است. دلار رساند.

طبق گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، اشپیگل بیش از 200 میلیون دلار از فروش سهام SNAP در سال 2020 جمع کرده است. سهام SNAP امسال 74 درصد افزایش یافته است.

وضعیت دنیای فناوری در هنگام شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ، که منجر به کار آنلاین ، خرید ، آموزش و سرگرمی و افزایش تقاضا برای خدمات دیجیتال شد ، سرسام آور بود. اریک یوان ، مدیر عامل و بنیانگذار Zoom ، ماه گذشته در یک روز 6.6 میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کرد و جف بزوس ، مدیر عامل فروشگاه آنلاین آمازون ، در سال 2020 شاهد افزایش 75 میلیارد دلار ثروت خود بود. تا 190 میلیارد دلار .

طبق گفته بلومبرگ ، اسنپ که از برنامه اسنپ چت آن برای ارسال عکس و فیلم هایی استفاده می شود که در عرض چند ثانیه ناپدید می شوند ، گفت که ضرر خالص آن به 200 میلیون دلار یا 14 سنت در هر سهم کاهش یافته است. این شرکت به استثنای هزینه ها ، یک درصد سود به ازای هر سهم داشت که بهتر از پیش بینی تحلیلگران برای از دست دادن پنج سنت بود. در صورت ادامه روند مثبت تبلیغات ، درآمد سه ماهه چهارم اسنپ می تواند با 47٪ افزایش به 50٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا