اجتماعی

تشریح محدودیت‌های کرونایی استان بوشهر تا آخر هفته

مجله زنده خبری / بوشهر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طبق تصمیم ستاد ملی تاج و کمیته ستاد تاج امنیت و سیاست اجتماعی ، از ساعت 12 ظهر فردا (دوشنبه 4 آبان) تا 24 جمعه این هفته ، اتومبیل های دارای پلاک محلی از آنجا خارج می شوند و اتومبیل های شخصی با پلاک خارجی در مرکز استان ممنوع هستند.

مجید هرشیدی یکشنبه شب در جلسه ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا بوشهر اظهار داشت: بر اساس این مصوبه ، خودروهای عمومی و آمبولانس ، وسایل نقلیه دارای ترافیک اضطراری و همچنین وسایل نقلیه حامل بار و سوخت از بند منع رفت و آمد آزاد می شوند.

وی گفت: برای اجرای این قانون ، مأموران اجرای قانون با مساعدت بسیج در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر می شوند و از هرگونه تردد خارج از قوانین جلوگیری می شود.

معاون استاندار بوشهر افزود: از شهروندان بوشهری دعوت می شود با رعایت کامل قانون در اجرای محدودیت های مصوب همکاری کنند.

هرشیدی تأکید کرد: خودروهایی که قوانین محدود کننده را نقض کنند 500 هزار تن جریمه می شوند که امیدواریم شهروندان با رعایت قانون به ما کمک کنند.

کنترل دقیق وسایل نقلیه در نقاط ورود و خروج و گلوگاه ها

وی گفت: علاوه بر کنترل دقیق وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی و گلوگاه های استان از جمله شهید موسوی دیلم و شهید صلاحی دشتستان ، این مفاد اجرا می شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: انتظار می رود استانداران در ایجاد محدودیت ها هرچه بیشتر با پلیس و سایر دستگاه ها همکاری کنند.

مجید هرشیدی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید حداکثر اطلاعات را در مورد محدودیت های پیش رو در اختیار شهروندان قرار دهند تا شاهد خبرهای خوبی در مورد کاهش تعداد تاج ها باشیم.

وی گفت: از روز چهارشنبه این هفته فعالیت گروه های سه و چهار شامل آموزش ، ورزش ، کافه ، آرایشگاه و کافه در بوشهر به مدت 10 روز ممنوع شده است.

ممنوعیت پارک ماشین و قرار دادن چادر در سواحل

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت نصب چادر و پارکینگ در سواحل ، شهروندان باید در تعطیلات پیش رو این مشکل را به طور جدی رصد کنند.

هورشیدی با اشاره به میزان بالای مرگ و میر ناشی از بیماری کوید گفت: “شهروندان باید هرچه بیشتر ترافیک درون شهری خود را به حداقل برسانند و سفر خود را برای زمان دیگری موکول کنند.”

معاون فرماندار بوچر در توضیح تأثیر این محدودیت ها در کاهش بروز بیماری عروق کرونا قلب گفت: البته تاج با قاچاق انسان و تجمع در حال گسترش است و اگر بتوانیم تجمع و قاچاق را کاهش دهیم ، این بیماری قابل کنترل است. تا حد زیادی. “

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هوای مطبوع در این روزهای پاییزی ، کسانی که قصد سفر از بوشهر از سایر استانها را دارند نباید سفر کنند. همانطور که در هفته های اخیر گفته شد و مورد تأیید اداره کل استان در بوشهر قرار گرفت ، ممنوعیت چادر زدن و ممنوعیت پارکینگ خودرو در این کشور وضع می شود و امیدوارم مطابق قانون شهروندان عزیز مشمول جریمه نشوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا