ورزش و نشاط

اعتراض دوباره پرسپولیسی‌ها در قرنطینه

                                                                                                                                                                                                            پرسپولیس دوباره در قرنطینه اعتراض کرد

طبق گزارش ها شفافپرسپولیس پس از بازگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، به دلیل شرایط خاص هند ، با دستور وزارت بهداشت در هتل آکادمی قرنطینه می شود.

بازیکنان پرسپولیس که حدود سه هفته در هند در شرایط خاصی به سر می برند ، تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش دو آزمایش عروق ویروس کرونا مجاز به تمرین نیستند و طبق گفته پزشک باشگاه ، احتمالاً بازیکنان از روز سه شنبه در دسترس پرسنل خواهند بود . در این شرایط سعید آقایی و چند بازیکن جوان پرسپولیس که در سفر به هند تیم را همراهی نمی کنند ، مشخص نیست که چه زمان اعضای تیم به دلیل قرنطینه می توانند به تمرین سرخپوشان اضافه شوند.

طبق اعلام سازمان لیگ پرسپولیس ، آنها باید جمعه ، 15 اردیبهشت در یکی از حساس ترین دیدارهای خود به مصاف سپاهان بروند ، موضوعی که مورد اعتراض شدید پرسپولیس و مدیران باشگاه قرار گرفت که معتقدند به دلیل شرایط جدید سفید ، برنامه مسابقه تیم باید در سازمان لیگ تغییر کند.

باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ معترض است و سرخپوشان منتظر تصمیم جدید سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات این تیم هستند.

دکتر پرسپولیسی امروز این را گفته بود: هنوز جواب آزمایش اول ما اعلام نشده است. آزمون دوم را دوشنبه پشت سر می گذاریم و فکر می کنم جواب روز سه شنبه خواهد آمد و پس از آن بازیکنان می توانند به تمرینات خود برگردند. ما منتظر جواب آزمایش دوم خواهیم بود و احتمالاً بعد از آن بازیکنان می توانند در اختیار کادر فنی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا