اجتماعی

آغاز معاینات پزشکی زائران حج امسال/ ممانعت از اعزام مبتلایان به بیماری‌های زمینه ای

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در ابتدا از معاینه نام خدا و گفت: مطابق با نظر تاج در مورد مقررات نهایی حج سال جاری اگر استرالیا دچار یک نقص فیزیکی یا بیماری همزمان که ممکن است در حال توسعه در کورونا در معرض خطر قرار می گیرد حداقل برای این سال با برج های خود را برای رسیدن به استثنا ممکن است.

دکتر طاهر جهان در گفت و گو با یاهو! با استناد به عدم وجود وضعیت حج امسال و گفت که در این زمینه منتظر اعلام دولت سعودی ما در مورد پول و دستور العمل های بهداشتی ساخته شده برای ارسال زائران در مورد وضعیت او گفت: هماهنگی های ساخته شده از حج و زیارت سازمان و با اعلام نام پزشکان کاروان به نمایندگی از مرکز پزشکی منطقه ای هلال احمر در این استان و ارسال دستورالعمل. عملیات به آغاز امتحانات زائران در دو روز گذشته آغاز شد و همکاران ما در دو روز گذشته اجازه آغاز امتحانات مطابق با دستورالعمل که آنها نوشت ،

گفت: دستورالعمل مربوط به زائران به پزشکان کاروان در مطابق با شرایط تاج

استثنا ارسال افراد معلول و بیماران مبتلا به بیماری

افزود: در دستی در این سال بیماری زمینه ای ، قلبی_عروقی و ریه ها بیشتر توجه است. بهترین از همه مطابق با شرایط موجود تاج همکاران پزشک ما آغاز ماژول امتحانات. قرار دادن دقیق تر عمل انجام می شود و شرایط خاص را در نظر بگیرید. دستورالعمل های خاص مطابق با شرایط کرونایی آنها داده شد اگر چه روسیه دچار معلولیت و یا بیماری که ممکن است رخ دهد در مورد تصرف تاج در معرض خطر و سقوط حداقل برای این سال با برج های خود را به زیارت آنها می خواهند به کار و افرادی که فراهم آوردن شرایط برای عبور از آنها. در میان زائران بود.

مقدمه ??? دکتر به کار در حج امسال

جهان گفت که ؟ ؟ ؟ دکتر برای عملیات حج معرفی شدند,” او گفت: البته به دلیل توانایی کاروان و در افزایش ظرفیت کاروان و تعداد بیشتر خواهد شد.

او در مورد سنگ های مرکز پزشکی حج و زیارت ?????????? در تزریق واکسن مننژیت و آنفلوآنزا در میان زائران انجام حج گفت: مطابق با این پروتکل و به دستورالعمل های خاص برای هیچ واکسن برای سال پیش از آن در این دستورالعمل که نیاز به معرفی یک واکسن مننژیت مطابق با نه در گذشته و همکارانش در حال جریان به عنوان به زودی به عنوان تایید کامل زائران و تایید حضور فیزیکی زائران گفت که مقدمه ای از یک واکسن مننژیت را ببینید.

در جهان هنوز هم در واکسن آنفولانزا شما باید ببینید که این شرایط است که برای رفتن به جلو. البته در این زمینه دستورالعمل جدید توصیه خاصی وجود ندارد. اگر چه در سال های گذشته آن است که توصیه می شود به افرادی که می توانند واکسن تزریق میشود. در همان زمان با توجه به این که در این سال و بیماران مبتلا به HIV عفونت شدید ریه ها سیستم ایمنی بدن و کلیه در این گروه از زائران را نمی خواهدو غیره. در حال حاضر توصیه هایی برای instagram واکسن که در سال های گذشته برای زائران ارائه دهد. ما لازم نیست که به جز برای افراد است. در همان زمان تزریق واکسن مننژیت به عنوان در سال گذشته یکی از الزامات تایید زائر جسمی فرض بر این است که تزریق مراکز ارائه سفر واکسن. داده ها در تعدادی از واکسن مننژیت برای سلامت هلال احمر, گزارش, آنها, اما این واکسن در حال حاضر در دسترس است و اگر مورد تایید استطاعت جسمی زائران می توانید به واکسیناسیون مراکز بازدید می کند.

به تدریج تامین داروهای مورد نیاز به دلیل قطعی نشده وضعیت حج در این سال

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ، در مورد وضعیت دپوی دارو و تجهیزات پزشکی در عربستان سعودی گفت:” پزشکی مرکز حج و پزشکی و تجهیزات مورد نیاز را به عربستان ارسال نشده است بسیار خورده و در پادشاهی حاکم در کاروان اعزامی از ما قرار می گیرد. ?? به ?? درصد مواد مخدر پروتکل که در سال های گذشته. علاوه بر این او در این سال برای تاج و تخت ، به روش خاص به خصوص در زمینه تامین و حمل و نقل ایمنی مانند ماسک و تجهیزات مورد نیاز افکار. البته با توجه به این که عربستان سعودی اعلام کرد در انجام زیارت تاخیر مکرر شده است و هنوز هم این وضعیت در پایان به اعلام آن به عرضه مواد مخدر برای سنگ زنی فشرده و اعداد و ارقام است که هنوز نهایی نشده است و بعد از دو هفته که وضعیت نهایی است., آمار مربوط به لوازم و تجهیزات اعلام کند اما مواد مخدر و تجهیزات لازم به صورت تدریجی خرید, پخت و پز و بسته بندی می شود.

جهان گفت که شما می توانید سفارش در پیشبرد برای یک شرکت دارویی آماده و در اسرع وقت تحویل بسته بندی که در آن آغاز می شود. وی تاکید کرد: در این سال, به طور معمول, دستورالعمل امتحانات ، افرادی که دچار یک بیماری و یا نقص سیستم ایمنی بدن و غیره. در این سال برای ارسال سلامت خود را. زیرا این امکان وجود دارد برای خطر است. در همان زمان بود که دولت عربستان رسما وضعیت زیارت کشورهای اسلامی در مورد آنها می گویند اما هنوز اعلام شده است و در حال انتظار برای برخی از اخبار عربستان سعودی, ما می بینیم که بعد از اعلام آن به اطلاع عمومی خواهد شد.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا