ورزش و نشاط

اختلافات علنی شد؛ پرسپولیس در مرز انفجار!

طبق این گزارش شفافاز زمان استعفای محمدحسن انصاری فرد ، باشگاه پرسپولیس نزدیک به دو ماه است که با مسائل مربوط به اسپانسر خود دست و پنجه نرم می کند ، و سران این باشگاه روابط خود را با نماینده این باشگاه قطع کرده و حامی جدیدی را انتخاب می کنند.

در این میان ، البته برخی از اختلافات وجود دارد ، به حدی که مشاور ارتباطات باشگاه پرسپولیس ، ابوالفضل امان الله ، که ارتباط نزدیکی با مهرداد هاشم دارد ، امروز در توییتر خود نوشت: “آقای سلطانی فر! بیش از دو روز است که در جدول پرسپولیس وجود دارد و تضمین می کند که بدهی برانکو است. بلافاصله می توان پرداخت کرد ، اما آقای رسول پناه خواستار تجدید توافقنامه ترکمنچای آتمیه و به ضرر پرسپولیس است. “او را متوقف کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود.”

وی در پاسخ به این سؤال کافی بود که رسول پناه چند ساعت بعد به وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بگوید:. “

این نشان دهنده عمق اختلافات مهرداد هاشم ، عضو هیئت مدیره و احمد رسول پناه ، رئیس باشگاه است و به نظر می رسد پرسپولیس وارد مرحله جدیدی از مشکلات می شود. هاشمی در تلاش است تا یک اسپانسر جذب کند و رسول پناه هم اکنون از دلالی حمایت می کند که گفته می شود قراردادش فسخ شده است.

در حقیقت ، علی رغم اینکه باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نماینده این باشگاه را اعلام کرد ، به نظر می رسد موضوع به این سادگی ها نیست و دو طیف کاملاً متفاوت پرسپولیس می خواهند اسپانسر را جذب کنند و با گروه مورد نظر خود همکاری کنند. چه کسی برنده خواهد شد؟

پرونده امروز مطمئناً یک آزمایشی برای حاشیه ها و اتفاقات جدید است و در شرایطی که لیگ بسته باشد ، ممکن است پرسپولیس به حاشیه برود و در روزهای جاهلیت فوتبال ، اختلافات این باشگاه در عناوین مطرح خواهد بود. در این شرایط می توان گفت که در صورت قطع نکردن ، پرسپولیس منفجر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا