اجتماعی

رایزنی با سازمان برنامه برای اصلاح احکام حقوقی فرهنگیان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از افزایش 27 درصدی بودجه وزارت در سال 1999 خبر داد و گفت: اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از 56000 میلیارد تومان به 63000 میلیارد تومان افزایش یافته است.

علی الهیار در مصاحبه با مجله زنده خبری در ترکمنستانوی در رابطه با بودجه عمومی سال 1999 و اصلاح آن نسبت به سال گذشته اظهار داشت: بودجه سال 1999 حدود 27 درصد افزایش یافته و اعتبارات ادارات آموزش عمومی استان از 42 هزار میلیارد تومان به 53 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: امتیاز کل وزارت آموزش و پرورش از 56 هزار تومان به 63 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره بودجه لازم برای اصلاح رتبه بندی معلمان گفت: “اصلاح رتبه ها و ضرب در مصوب سال 1998 مدتی است که در دستور کار برنامه های درسی قرار دارد.” بودجه تأمین شد برای این منظور مجوز صادر شده است.

الهیار اضافه کرد: “از آنجا که بودجه رتبه بندی اعتبار براساس اعتبارات سال 1998 بنا شده است ، ما آن را بیش از سال 1999 حمل کردیم و ضرایب سال 1999 را باید به آن اضافه کنیم ، اما از اعتبار لازم برای تصحیح و بهبود ضرایب لازم برای مذاکره استفاده می شود.” ما با سازمان برنامه همکاری خواهیم کرد و به محض تعیین رقم ، مقررات قانونی را تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا