ورزش و نشاط

کرونا همچنان علیه برگزاری لیگ‌ برتر/تعطیلی در انتظار لیگ نوزدهم؟

با تصمیم ستاد تاج گذاری ، تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر باید پس از تست PCR تمرین را شروع کنند و جواب مشخص است برای شروع تمرین از 23 ژوئن. در حالی که آزمایش بین 24 تا 48 ساعت طول می کشد ، برخی از تیم ها یا تیم های حاضر در لیگ برتر قبل از انجام تست تمرین را شروع کرده اند و جواب آن مشخص می شود ، که باعث می شود ویروس شیوع بیشتری پیدا کند یا احتمال بیشتری دارد.

شایع می شود که تست تاج 6 بازیکن Goal Gohar در سوریه و تعدادی دیگر از عوامل این تیم تأیید شده است ، اما هنوز آمار دقیقی از طرف کارمندان این باشگاه اعلام نشده است. این واقعیت که جلسات تمرینی تیم پس از تست PCR اعلام شده است ، مطمئنا می تواند عامل مهمی برای این شیوع باشد ، اما به هر حال سلامت بازیکنان و جامعه در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: کدام بازیکنان پرسپولیس تاج را دریافت کردند؟

علاوه بر گل گهر ، گزارش هایی از سوء مشکوک یا مثبت از تعدادی دیگر از اعضای تیم گزارش شده است که برگزاری مسابقات را دشوار می کند. تعدادی از تیم ها هنوز این آزمون را تکمیل یا دریافت نکرده اند. با این وجود ، این وضعیت ممکن است ادامه یابد و آینده مشخصی برای لیگ وجود ندارد.

مشخص است که کورونا هنوز مخالف برگزاری مسابقات بیشتر لیگ است و نشست ویژه که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد ، همه ابهامات مربوط به برگزاری یا تعطیل شدن لیگ برتر را نشان خواهد داد.

255 41

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا