اقتصادی

احتمال راه‌اندازی پروازهای ترکیه از شنبه

دبیر انجمن هواپیمایی از احتمال از سرگیری مرز هوایی ترکیه و انجام پروازهای مسافری به این کشور از شنبه هفته آینده (31 ژوئن) خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، بسیاری از سفرهای هوایی ، زمینی و دریایی در ماههای اخیر از زمان شیوع تاج در کشورهای مختلف لغو شده است و کشورهای مختلف مرزهای خود را به روی یکدیگر بسته اند تا بتوانند ویروس را کنترل کنند اما به تدریج طی روزها و هفته ها ادامه می یابد. . مذاکرات دو کشور در گذشته برای از سرگیری سفرهای هوایی ، زمینی و دریایی از سر گرفته شده است و دولت ها به تدریج محدودیت های خود را کاهش می دهند.

پیش از این ، گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال وجود مرز هوایی ترکیه در اواسط ژوئن سال جاری وجود داشت ، اما این اتفاق نیفتاد.

اکنون ، ماكسود اسدی سامانی ، دبیر انجمن هواپیمایی در مورد تقویم بازگشت به شرایط عادی در ترکیه به مجله زنده خبری گفت: این احتمال وجود دارد كه مرز هوایی كشور همسایه روز شنبه آینده (31 ژوئن) تمدید شود و پروازهای مسافری نیز آغاز شود.

وی افزود: “مذاکرات بین همه کشورها برای از سرگیری پروازهای مسافری از سر گرفته شده است و هر روز اطلاعیه ای برای افتتاح و کاهش محدودیت های سفر هوایی وجود دارد. ایران نیز مانند سایر کشورها مذاکرات را آغاز کرده است.” اما تاکنون جدا از مقصد برای پروازهای یک طرفه ، دو طرفه و باری ، مقصد دیگری برای پروازهای خارجی قطعی نشده است.

وی گفت: “پروازهای خارجی اغلب یک طرفه یا یک طرفه است.” “به دنبال مذاکرات با ترکیه و هماهنگی ، مرزهای هوایی ترکیه احتمالاً روز شنبه هفته آینده بازگشایی خواهد شد. این بزودی نیز به زودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا