ورزش و نشاط

اگر لوشامپیونه رأی دیوان عالی را به چالش بکشد، آماده جنگ هستیم

برنارد جوآکین گفت: “تصمیم دادگاه عالی فرانسه قبلاً صادر شده است و همه چیز در اختیار فدراسیون فوتبال و لیگ قهرمانان است.” با این حال ، اگر آنها می خواهند تصمیم دیگری بگیرند ، ما برای جنگ آماده هستیم.

آمیا گفت: “ما در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و امیدهای بالایی برای آینده داریم.” دیوان عالی کشور به فدراسیون فوتبال فرانسه دستور داده راهی برای رقابت در فصل بعد پیدا کند. ما فکر نمی کنیم که لیگ قهرمانان اروپا بخواهد تصمیم دیوان عالی فرانسه را به چالش بکشد. ما با حكم بالاترین دادگاه اداری كشور روبرو هستیم. ما آماده هستیم تا با سران لیگ فرانسه لیگ دسته یک صحبت کنیم تا فصل آینده قالب جدیدی برای این رقابت ها پیدا کنیم. اگر آنها بخواهند تصمیم دیگری بگیرند ، آمیا با روش های قانونی به دیوان عالی فرانسه باز می گردد. ما هرگز به دنبال تفرقه نبودیم. عدالت هدف نهایی ما است. ما می دانستیم که استدلال های حقوقی آمیه صحیح است و دیوان عالی کشور به نفع او حكم داده است.

با واکنش به سقوط احتمالی آمیا به یک رده پایین تر و میزان خسارت مالی ، برنارد یانینا گفت: “خسارت ناشی از سقوط آمیا در بدترین حالت از 40 تا 454 میلیون یورو است.” این برای ما فاجعه خواهد بود. آمیا برای هر مسابقه 300 کارگر استخدام می کند. در این باشگاه ده ها خانواده هنگام سقوط منبع درآمد خود را از دست می دهند.

سامان کودوس برای آمیا بازی می کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا