عمومیفرهنگ و هنر

آیا انواع تم تولد را می شناسید؟

انواع تم تولد

تم تولد تزئینات و بادکنک آرایی و ترکیب فضای رنگی و شاد و لوازم پذیرایی هم شکل جشن تولد است که باتوجه به سلیقه و علایق شخصی فردی که برایش جشن تولد ترتیب داده شده طراحی می شود‌.
برای متفاوت و خاص بودن فضای جشن می بایست شخص سفارش دهنده از سلیقه رنگی و حتی نوع دکوراسیون مورد علاقه فرد شخصیت های داستانی شخصیت های داستانی و کارتونی و مورد علاقه فرد مطلع باشد که تیم طراحی متناسب با علایق فرد تم را طراحی و اجرا کند.

تم تولد ماشا و میشا

تم تولد دخترانه

جشن تولد، گرفتن هدیه ، کیک خوردن و خوراکی های رنگارنگ و بازی با دوستان، گنگی پوشاک زیبا و خاص شبیه پرنسس ها برای دختران بسیار لذت دسته است. برای لذت بخش تر کردن جشن تولد دختر نازنین شما تم های زایش متنوعی هستی دارد که جشن تولدش را هیجان انگیزتر خواهد کرد . برگزیدن تم تولد دخترانه پسندیده با علاقه دختران با هستی تنوعی که وجود دارد دشوار نیست. از تم زایش دخترانه می تواند از تم تولد شاهدخت ، تم زایش سیندرلا ، تم زایش باربی ، تم تولد کیتی ، تم بالرین و بسیاری تم دیگر اسم برد. حتی برای زیبا تر کردن جشن خود می توانید در کارت تولد قید کنید لغایت مدعوین شما متناسب با تم تولد دخترانه جشن تان لباس بپوشند.

تم تولد پسرانه

برای آقا پسرها هم داخل تولد جذابیت ویژه خود را دارد . پسر بچه ها هم با تم تولد مناسب خود می توانند جشن تولد لذت بخش تری را داشته باشند . می نا برای تولد هر پسری در هر سنی، تم زایش پسرانه مناسبی گزینش کرد و لذت جشن را برای آنها دو چندان کرد. بیشتر تم تولد ها برای پسران الهام گرفته از شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنهاست . به راحتی می تواندی ابزارها زایش و حتی ابزارها اثیر بازی جشن خود را هماهنگ با تم تولد موردنظرتان جاسازی کنید. تم زایش باب اسفنجی ، تم اسکوبی دو ، تم زایش فیل کوچولو ، تم بچه سرپرست ، تم تولد انتقام جویان ، تم تولد ماشین ها ، تم المو ، تم تولدکارخانه هیولاها ، تم تولد نینجا ، تم پرسپولیس ، تم تولد خودسالاری ، تم بارسلونا ، تم رئال مادرید ، تم تینکربل ، تم تدی ، تم تولد ملوانی ، تم سگ های نگهبان ، تم تولد کاروسل ، تم پوکویو ، تم تولد فوت شد عنکبوتی ، تم بتمن از جمله تم های زیبای جشن تولد پسرانه می باشد.

تم تولد بزرگسال

جشن زایش تنها یک مراسم کودکانه نیست بلکه برگزاری جشن تولد برای هر فردی در هر سن و سالی می تواند لذتبخش باشد. برگزاری جشن تولدی خاص و بیادماندنی در کنار خانواده و رفقا با تم تولدی زیبا حتما هیجان انگیز خواهد بود. برگزیدن یک تم تولد بزرگسال مناسب می تواند نشاط و جذابیت جشن شما را دوچندان کند. تم های زایش بزرگسالان نیز مثل تم های کودکان و نوجوان بسیار گوناگون هستند مثل تم ابزارها آرایشی، تم زایش یونی کورن ، تم زایش خال خالی ، تم های تولد تیم های محبوب فوتبال و بسیاری تم تولد دیگر.

اقلام تم تولد

سوالی که بسیاری از مشتریان عزیز از ما می پرسند اقلام موجود در تم تولد است. یک پیکج کامل تم زایش شامل چه نمونه ها و المان هایی می شود؟ در ابتدا باید گفت که هیچ محدودیتی در سفارش تعداد اقلام در فروشگاه سیبن وجود ندارد و شما می توانید مناسب با تعداد میهمانان خود نمونه ها تم زایش را تعبيه کنید و در پیوسته خواهیم گفت که تم تولد دربرگیرنده چه المان هایی می باشد.

بشقاب و پیش‌دستی

بشقاب و پیش دستی گرد از اقلام اصلی و موردنیاز در تم زایش است . برای هر جشنی که داشته باشید بشقاب پیش دستی حتما لازم است و شما به راحتی می توانید طرح های متنوعی از بشقاب ها و پیش دستی که کوچکتر از بشقاب هستند را متناسب با تم تولد خویش از فروشگاه سیبن انتخاب کنید.

لیوان

لیوان نیز یکی دیگر از پرکاربردترین اقلام تم زایش است که باید در هر جشنی به تعداد مناسب باشد. لیوان های تم تولد سیبن بصورت کاغذی و پلاستیکی با کیفیت بالا و مناسب وجود دارد .

قاشق ، چنگال و کارد و نی

متناسب با خوراکی هایی که در جشن خود سرو می کنید اقلامی همچون قاشق ، چنگال و کارد نیز لازم است . قاشق و چنگال نیز با جنس های با کیفیت و طرح های متنوع در بسیاری از تم ها زایش موجود است . چنانچه در میهمانی خود از آبمیوه و نوشیدنی استفاده می کنید ، نی هم لازم می شود که در طرح های گوناگون و زیبا موجود است.

ظروف مخصوص پاپ‌کرن

ظرف پاپ کرن یکتا از پرطرفدارترین اقلامی ست که در تم زایش حتما استفاده می شود و برای پفک، چیپس یا پاپ کورن کاربرد و در دو سایز حقیر و کبیر موجود است.

تاپر

تاپر‌ها برای تزیین غذاها و خوراکی‌های جشن‌ها کاربرد می شودو در دو اندازه کبیر و کوچک به صورت خلالی هستند. تاپر‌های حقیر باری کاپ کیک‌ها، فینگر فودها و دسرها کاربرد دارد و و تاپرهای بلند هم برای تزیین دیگر خوراکی‌ها بهره‌گیری می‌شوند.
تم تولد نمونه ها زیاد متنوعی دارد که شما عزیزان می توانید پسندیده نیاز خود آن ها را جاسازی کنید . شماری از اصلی ترین نمونه ها تم تولد را ذکر کردیم و اما نمونه ها دیگری همچون تاپر کیک ، برچسب بطری آب معدنی ، جعبه دستمال کاغذی ، حلقه دستمال کاغذی ، رومیزی ، استند شماره ، استند اسم ، ریسه تولدت مبارک ، آبنبات طرح تم تولد ، بادبزن و آویز خوشامدگویی ، چای کیسه‌ای و نسکافه ، کوکی با طرح تم زایش موردنظر ، فرفره رنگی ،کارت دعوت ، برگه یادگاری ، قاب عکاسی ، تاج و کلاه تولد و گیف و اکسسوری های سایر ، لباس زایش دخترانه و پسرانه، انواع بادکنک‌های فویلی، انواع بادکنک‌های لاتکس ساده و بادکنک آرایی محل برگزاری جشن، جعبه‌های سورپرایز، جعبه کادوهای ویژه و متفاوت نیز در تم های زایش موجود است .

اگر تم خاصی در نظر دارید و یا به تعقیب ایده‌های خلاقانه برای برگزاری یک جشن تولد ویژه و متفاوت هستید می‌توانید با ما در تماس باشید. ثبت سفارش شما عزیزان در کمترین سررسید ممکن به دست شما خواهد قبض .

برای خرید تم تولد می توانید از فروشگاه سیبن دیدن کنید.فروشگاه اینترنتی سیبن بزرگترین تولید کننده انگیزه ها بازی در اصفهان ارائه دهنده خدمات فروش اینترنتی لوازم تولد ، فروش ابزارها زایش ، فروش تم زایش و لوازم جشن تولد متنوع و با کیفیت به اسپهان و سراسر ایران می باشد. میتوانید با خرید آنلاین تم تولد ، خرید تم تولد دخترانه ، خرید تم تولد پسرانه و خرید تم تولد بزرگسال در سریعترین سررسید ممکن سفارشات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا