ورزش و نشاط

محمودی: با داورزنی نباید نگران مسائل مالی والیبال باشیم

یک متخصص جانباز و والیبال ایران گفت: ویژگی داوری این است که پیوندهای محکم داشته باشیم و پول را به والیبال بیاوریم و نباید نگران مشکلات مالی با آن باشیم.

بهنام محمودی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، درباره آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال اظهار داشت: جلسه خوبی بود و سعی کردیم در هدف والیبال ایران تجدید نظر کنیم و امیدوارم به این مهم برسیم. البته شرکت در چهار تیم المپیک هدف جدیدی نیست و ما این مسئله را در چند سال اخیر برای والیبال خود مطرح کرده ایم ، اما ما سعی کرده ایم این موضوع مهم را بار دیگر به روز کنیم. جذب یک مربی خوب نیز یکی از نیازهای رسیدن به این هدف است ما در مورد خصوصیات یک مربی خوب برای والیبال ایران صحبت کردیم.

وی ادامه داد: البته ما در مورد ویژگی های یک مربی خوب برای تیم ملی نظر خود را بیان کردیم ، اما تصمیم نهایی برای انتخاب فرد مورد نظر به عهده کمیته فنی است که اعضای آن گروهی از افراد خبره و مربیان خوب کشورمان خواهند بود.

عضو هیئت مدیره فدراسیون والیبال ، در پاسخ به این سوال که اعضای کمیته فنی چگونه انتخاب می شوند؟ وی گفت: آقای داورزنی اعضای کمیسیون را شخصاً انتخاب می کند. هدف این فدراسیون رفتن به المپیک 2020 و رسیدن به بالاترین رده هایی بود که به یک ایده آل تبدیل شده اند تا همه بتوانیم با هم به این آرمان عالی برسیم. انشاالله برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی خوبی خواهیم داشت.

محمودی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث در مورد مسائل مالی بر تصمیم نهایی فدراسیون تأثیر دارد؟ وی اظهار داشت: در هر صورت ، با وجود داوری ، فکر نمی کنم نگران این موضوع باشیم. به هر حال او ارتباطات و نفوذ خوبی در ورزش و دولت دارد که امیدوارم از توانایی های وی برای کسب درآمد استفاده کند. والیبال در کشور. ”

وی سرانجام گفت: “این یکی از توانایی های داوری بود که مشکلات مالی والیبال را برطرف می کرد. خدای ناکرده دوباره شاهد کمک او در والیبال ایران خواهیم بود و از این نظر مشکلی وجود نخواهد داشت.” در حال حاضر ، موضوع اصلی انتخاب بهترین گزینه از نظر دانش و سطح مربیگری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا