اجتماعی

راه‌اندازی دبیرستان مقطع متوسطه دوم در سمای خورموج/ دانشگاه با تشکیل هسته‌های فکری و تحلیلی به حل مشکلات ورود می‌کند

اشکان معصومی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های آژانس آنا آنا در مورد برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمودج در سال جاری توضیح داد: دبیرستان پسرانه سما در سال 1400 در دبیرستان دوم تأسیس می شود. قبل از آن ، دانشکده تجارت و خلاقیت برای گروه سنی هشت تا 18 سال تاسیس شد و به دلیل شیوع تاجگذاری ، فعالیت وی محدود به دوره های پاره وقت است.

وی افزود: در علوم انسانی باید رشته ها را تقویت کنیم به همین منظور راه اندازی رشته های علوم تربیتی در مقطع کاردانی و کارشناسی ، روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد ، مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و در بخشهای فنی و مهندسی فنی مدیریت ساخت و ساز در مقطع کارشناسی ارشد و مناطق مورد نیاز صنایع موجود در مقطع تحصیلی مرتبط در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمودج در مورد اولویت و برنامه اصلی این دانشگاه برای سال 1400 به آنا گفت: اولویت اصلی افزایش رضایت و توانمند سازی دانشجویان و با توجه به شرایط است. فوران تاج به نظر می رسد بهبود کیفیت یادگیری از راه دور و روش های پاسخگویی یکی از اصلی ترین برنامه ها باشد.

معصومی افزود: یکی از مهمترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمود ، ورود به مشکلات و مشکلات مناطق مختلف شهر دشتی و تشکیل هسته های فکری و تحلیلی برای بررسی آنها است.

112٪ افزایش در دانشجویان ثبت نام شده

وی در مورد سیاست های دانشگاه هرمودج برای دستیابی به این هدف که اولین انتخاب داوطلبان برای ادامه تحصیل در سال 1404 بود ، اظهار داشت: دانشگاه گامی در جهت محبوبیت برداشتن دارد. ما بر این باوریم که اگر رفتار ، گفتار و عملکرد کارکنان دانشگاه ، کارکنان و اعضای هیئت علمی بر اساس این محور باشد ، در جذب به خوبی عمل خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمودج ادامه داد: در این دانشگاه شاهد افزایش 112 درصدی ثبت نام دانشجو در ورودی های جدید نسبت به مدت مشابه در ترم دوم هستیم. ما در کرونا دفتر خدمات در فضای مجازی ایجاد کرده ایم. اشتغال اصلی ترین دغدغه خانواده ها است و برنامه اصلی این واحد دانشگاهی مبتنی بر سیاست های صحیح سازمان ، مبتنی بر رشد مهارت ها و ترویج فرهنگ کار و اشتغال در بین دانشجویان است.

ماسومی توضیح داد: ایجاد مرکز مدیریت مهارت ها و مشاوره کاری و تأکید بر انجام دوره های مهارت آموزی مورد نیاز صنایع و کارآفرینی و راه اندازی یک تجارت کوچک اولین قدم این واحد دانشگاهی برای ایجاد اعتماد و ایجاد اعتماد است. بستری مناسب برای توسعه کارآفرینی و اشتغال نکته بعدی حضور مسئولانه و نگران کننده است. این دانشگاه در زمینه مسائل اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال سند علمی و اقتصادی “رودخانه مند” به عنوان یکی از بزرگترین رودخانه های جنوب کشور که به دلیل ظرفیت آن شناسایی نشده و رونق دارد ، در خانه بسیج نخبگان تهیه و تهیه شد. دانشگاه آزاد اسلامی ، کلون Hormudge. در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، از جمله پیشگیری از اعتیاد و طلاق و مشکلات مرتبط با یک ازدواج موفق ، با تأسیس مرکز مشاوره امین ، حضور دانشگاه در بررسی مشکلات جامعه احساس می شود.

فعالیت های بخش خورموج برای مبارزه با ویروس کرونا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هورمودج در مورد فعالیت های این واحد دانشگاهی برای مقابله با ویروس کرونا در سال گذشته می گوید: بحران همچنان ادامه دارد.

معصومی ادامه داد: همدلی و مشارکت دانشگاهیان ، به ویژه بسیج معلمان و بسیج دانش آموزان در پروژه های ضد عفونی جاده ای ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و مساعدت وفادار از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در هرمج برای مقابله با ویروس تاج است.

وی مهمترین فعالیتها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی هرمودج ، به ویژه در زمینه تحقیق و فناوری در سال 1399 را تشریح کرد: برای ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم برای تحقیق و فناوری ، مرکز مدیریت مهارت ها و مشاوره شغلی و راه اندازی دانشکده تجارت و خلاقیت. تاکنون بیش از 12 دوره مهارت بر اساس نیاز بازار کار در شهرستان دشتی و استان بوشهر برای توانمند سازی و پیشرفت دانش آموزان انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هورمود افزود: انتشار دو مقاله به نمایندگی از این واحد دانشگاهی در مجلات معتبر بین المللی عالی یکی از دستاوردهای اعضای هیئت علمی و اقدامات برای تشکیل هسته های علمی و امکان ایجاد است. مراکز تحقیقاتی متمرکز بر صنعت معدنی در شهر بودند. محصولات خارج از فصل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانه و خانواده ساخته می شود.

وی توضیح داد: انجمن های علمی گروه های تخصصی مهندسی کامپیوتر ، ساختمان و روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی هرموی فعال شدند. همچنین اقدامات لازم برای ایجاد آزمایشگاه استاندارد بتن در این واحد دانشگاهی انجام شده است.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا