حوادث و رویدادها

ضرورت آغاز هویت بخشی به شغل آتش نشانی

یک کارشناس ایمنی با اشاره به لزوم شناسایی آتش نشانان گفت: در حال حاضر فعالیت های روز اطفا حریق محدود به تشریفات سازمانی است. شناسایی خدمات آتش نشانی به این معنی است که همه مردم از نزدیک نسبت به خدمات آتش نشانی دید و دانش دارند. در صورت تحقق این امر ، قطعاً شاهد افزایش ایمنی در سطح جامعه خواهیم بود.

محمدرضا مرشد دوست در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی با اشاره به 4 مه روز جهانی آتش سوزی در مورد لزوم شناسایی آتش نشانان ، اظهار داشت: روز جهانی آتش سوزی روزی است که پنج آتش نشان استرالیایی در یک حادثه رانندگی آتش می گیرند و آنها در همان مکان هستند. زندگی می کند

وی درباره تصمیم برای شناسایی آتش نشانان گفت: “یکی از اقداماتی که هر سال توسط سازمان های غیردولتی فعال در روز چهارم انجام می شود ، تشویق کودکان به نقاشی در مورد آتش نشانی است.” این محصولات در کشور ما در روز هفتم اکتبر انجام می شود که به عنوان روز آتش نشان انتخاب شده است.

این کارشناس امنیتی افزود: مورد دیگری که توسط این سازمان های غیردولتی پیشنهاد شده این است که خانه ها چراغ قرمز یا رشته ای نشان می دهند ، نمادی از پنج آتش نشان استرالیایی که جان خود را از دست داده اند.

مرشد داست ادامه داد: چنین اقداماتی گامی در جهت شناسایی حرفه اطفا حریق است که باید در تاریخ 7 آنلاین در کشور ما انجام شود ، در حالی که در حال حاضر فعالیت های مربوط به روز آتش نشانان محدود به تشریفات سازمانی است.

این کارشناس ایمنی گفت: شناسایی خدمات آتش نشانی به این معنی است که همه افراد باید دید و دانش دقیقی از سازمان آتش نشانی داشته باشند ، در صورت تحقق این امر قطعاً شاهد افزایش ایمنی در سطح جامعه خواهیم بود.

مرشد داست با بیان اینکه هویت آتش نشانان باید در بین مردم نهادینه شود گفت: اشیا for ملاقات با آتش نشانان محلی ، روشن شدن چراغ قرمز در خانه ها و ترسیم کودکان با همان مضمون در روز آتش سوزی از مواردی است که توسط سازمان های مردم سازماندهی شده است. یک موسسه خارجی ارائه می شود. همچنین ، یکی دیگر از مواردی که به نهادینه سازی هویت سرویس های آتش نشانی کمک می کند ، اندیشیدن نماد ویژه ای برای آن است که باید نمادی متفاوت از نشان اصلی سرویس آتش نشانی باشد.

وی در مورد تحصیلات و شناسایی مشاغل اطفا حریق در دانشگاه ها و مدارس گفت: «بند الف ماده 14 قانون مدیریت بحران ، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم را موظف به تهیه کتاب حوادث کرده است. “اجباری برای دانشجویان. البته متن آن باید توسط هلال احمر و سازمان فنی و حرفه ای تهیه شود. اما از آنجا که قانون وجود دارد فقط اقدامات لازم باید انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا