عمومی

مادر رومینا قصاص و طلاق می‌خواهد

این اتفاق در حویق ، یکی از روستاهای آستارا رخ داد. جایی نزدیک تالش. اما گرما بر قلب بسیاری سنگینی کرده است. یک سال از آن روزهای تاریک می گذرد. از آن فاجعه وحشتناک. از همان ابتدا مادر خواستار قصاص عامل این جنایت شد و هنوز هم بر درخواست خود پافشاری می کند. وی همچنین خواهان حضانت فرزند هفت ساله خود است اما هنوز نتوانسته آنلاین جدائی را در شناسنامه خود ثبت کند. هیچ صلحی نیست.

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه شهروند وی نوشت: “رانا دشتی هنوز حل شده است.” قصاص می خواهد؛ انتقام دخترش را بگیرید. دختری که در اول ژوئن سال گذشته با چاقو کشته شد. پدر به او دستور می دهد و او را اعدام می کند. رضا دشتی سعی کرد دختر 14 ساله اش را با دستان خود خفه کند تا آبرو و شرف خود را حفظ کند ، اما وقتی دید که حریف نمی تواند جنگ کند ، با ماسور بر گردن ضعیف افتاد و کار خود را تمام کرد. او می خواست لکه شرم را با خون دخترش پاک کند. این حادثه هولناک در هاویک ، روستایی در آستارا رخ داد. جایی نزدیک تالش. اما گرما بر قلب بسیاری سنگینی کرده است. یک سال از آن روزهای تاریک می گذرد. از آن فاجعه وحشتناک. از همان ابتدا مادر خواستار قصاص عامل این جنایت شد و هنوز هم بر خواسته خود پافشاری می کند. وی همچنین خواهان حضانت فرزند هفت ساله خود است اما هنوز نتوانسته آنلاین جدائی را در شناسنامه خود ثبت کند. هیچ صلحی نیست. عکس های رومینا هر روز در صفحه اینستاگرام مادر او بارگذاری می شوند. یاد او هنوز در قلب و روح مادرش زنده است. رومینا داغ برای رعنا به پایان نمی رسد. او نمی تواند صحبت کند ، خاطره آن روزهای تلخ وضعیت او را بدتر می کند.

حضانت رامین

“رانا دشتی هنوز مراحل قانونی پرونده را دنبال می کند. او خواهان حضانت تنها پسرش است. نیکل ، وکیل رعنا دشتی ، مادر رومینا ، گفت: “دادگاه به پایان رسیده است ، اما هنوز تمام نشده است.”

«مادر رومینا اخیراً درخواست طلاق داد و ما نیز شکایت کردیم. مادر و تنها پسر این خانواده پس از این جنایت در خانه پدری رعنا زندگی می کنند و خانه رضا اشرفی عامل این جنایت پوچ است. “این خانه متعلق به رضا بود ، اما زمین توسط پدر رومینا به ارث رسید.”

442. آموزش

دکتر نیکل به «شهروند» گفت: «پرونده رضا اشرفی که به 9 سال زندان محکوم شد ، توسط شعبه دادگاه به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد زیرا پدر رومینا قانون 442 دادرسی کیفری را اجرا کرد. و. ماده 442 قانون می گوید كه در تمام محكومیتهای تعزیری ، اگر دادستان از این مجازات تجدیدنظر نكرده باشد ، محكوم علیه می تواند قبل از انقضا مهلت تجدیدنظر ، موضوع را به دادگاه مجازات ارجاع دهد ، فرجام خود را كنار بگذارد یا درخواست تجدیدنظر را پس دهید و درخواست دهید. تخفیف مجازات نمی شود. در این صورت دادگاه به صورت فوق العاده در حضور دادستان رسیدگی کرده و یک چهارم مجازات را کاهش می دهد.

لایحه پیوست پرونده در دادگاه تجدیدنظر دیده نشد. پرونده بدون رسیدگی به دادگاه ارسال شد. هشت ماه بعد ، آنها تازه متوجه این لایحه شدند. با ایجاد جو روانی برای این پرونده ، بهتر است پرونده زودتر رسیدگی و به دادگاه ارسال شود. این پرونده هنوز در جریان است و باید دید آیا می توان این حکم را برای پدر رومینا صادر کرد.

در صورت تصمیم گیری ، پرونده به دادگاه بازگردانده می شود. البته این تخفیف شامل رضا اشرفی نمی شود؛ “زیرا این ماده قانون مربوط به جرایم تازار است ، اما پدر رومینا به قصاص متهم شده است.”

او سزاوار مجازات آدم ربایی بود

باخمان همچنین به اتهامات افکار عمومی به دو سال و شش ماه زندان محکوم شد. نیکل گفت: “یکی از اعتراضات ما اعتراض به حکم بهمن بود.” این متهم همچنین مستحق مجازات آدم ربایی است ، اما این پرونده هنوز بررسی نشده است. “پرونده باید برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.”

ضعف قانون

نیکل همچنین از نقاط ضعف قانونی شکایت دارد. همان نقص عمده ای که پدر رومینا را به این نتیجه رساند که با جریمه جدی روبرو نخواهد شد و وی را به قتل کودک ترغیب کرد. پدر تحقیق می کند و نتیجه می گیرد که داس مرگ بر روی خود رومینا افتاده است.

این وکیل همچنین به نقش دایی های رومینا در تحریک پدرشان به قتل اشاره می کند و هیچ وقت تصمیمی برای تعقیب آنها گرفته نشده است. زیرا هیچ شاکی در این پرونده وجود نداشت ، اما دلیل اصلی این تحریکات عموهای رومینا بود.

وکیل رعنا دشتی گفت: ما هنوز در حال تعمیق حکم هستیم و مادر رضایت خود را نداده است. با این حال ، پدر تهدید کرد که این رضایت را درخواست خواهد کرد. مادری که در ماه های اخیر تصمیم به جدایی از رضا اشرفی گرفته و قصد دارد حضانت پسر خردسال خود را به دست گیرد.

“در همان زمان ، او شکایت می کند که لایحه” تقویت مجازات پدری که کودک را کشته است “تصویب نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا