بین المللی

حمله رسانه‌ای امارات به قطر با هدایت نزدیکان ولیعهد ابوظبی

رسانه های امارات متحده عربی در یک کارزار جدید به رهبری نزدیکان وارث تاج و تخت ابوظبی حمله ای علیه قطر را آغاز کرده اند.

به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از القدس العربی ، حمله اخیر امارات به قطر با هدایت حمد المزروعی ، کاربر توییتر و نزدیک به محمد بن زاید ، وارث تاج و تخت ابوظبی انجام شد. کاربران توییتر حمله امارات به قطر را آمادگی الجزیره برای پخش قسمت جدید برنامه “راز بزرگ” می دانند.

هشتگ امارات در توییتر به دنبال گزارش های اخیر جاسوسی امارات با استفاده از برنامه پگاسوس اسرائیل به روندی تبدیل شده است.

تحلیلگران می گویند حمله امارات به قطر بخشی از برنامه “ما راز هستیم” الجزیره است که به گفته منابع ، موضوعات مهم ابوظبی را فاش می کند.

کاربران توییتر معتقدند که توییت های فعالان رهبری امارات و تلاش های ابوظبی برای انحراف توجه از رسوائی های جاسوسی اخیر به هم پیوند خورده است.

تامر المشال ، خبرنگار این برنامه و عضو رسانه های فلسطین ، در صفحه خود گفت كه “ما راز بزرگ هستیم” سابقه افشای جزئیات برنامه پگاسوس را دارد.

وی گفت که شرکت اسرائیلی پس از واکنش ها و تحقیقات مجبور به خاتمه این برنامه شد.

اتحادیه اروپا و نهادهای حقوقی و بین المللی ، و همچنین رسانه ها و دولت ها ، این هفته گزارش هایی از عملیات جاسوسی جهانی علیه فعالان و روزنامه نگاران را از طریق برنامه پگاسوس منتشر کردند. لیستی که برنامه از آن جاسوسی کرده است شامل 50،000 نفر است.

بر اساس این مطالعه ، دولت های 10 کشور از جمله جاسوسان رژیم صهیونیستی NSO هستند که از جمله مهمترین آنها می توان بحرین ، قزاقستان ، مکزیک ، مراکش ، آذربایجان ، رواندا ، عربستان سعودی ، مجارستان ، هند و امارات را نام برد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا