اقتصادی

حاتمی: وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد

نماینده مردم کالیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه فضای مجازی با همه حواشی و ترکیب دستاوردها و زیان های آن بخشی از زندگی مردم شده است ، وزیر پیشنهادی ارتباطات اعتقادی به بسترهای موجود ندارد و در شبکه های اجتماعی وجود ندارد ”

به گزارش مجله زنده خبری ، حسین خاتمی امشب (شنبه) در جریان بررسی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مخالف ، در نشستی مردمی خطاب به رئیس جمهور گفت: تا به امروز ، تخصیص ناعادلانه و نامناسب منابع ملی و تبعیض و محرومیت از ما ما مجبور بودیم آن را برای مردممان توضیح دهیم. در دولت شما ، عدم انتخاب و عدم پیشنهاد وزارتخانه به این مسائل افزوده شده است. امیدوارم حداقل به اندازه معاونان و رهبران سازمانها ، ایرانی ترین مردم روی زمین ، یعنی آذربایجان ، در قشرهای حکومتی دولت شما گنجانده شوند.

وی افزود: مخالفت من با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، آقای زارع پور به دلیل ابهامات و ایرادات ناشی از برنامه های وی است.

حاتمی به زارع پور گفت: حاتمی به زارع پور گفت: در دوران تصدی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در وزارت مدیریت ، تعهد به اخذ مجوز برای کلیه محصولات دیجیتال. آنها مجبور شدند فعالیتها و مشاغل خود را تعطیل کنند و این را برای پارلمان روشن کنند. به جای نگاه منفی و بدبینانه ، می توانید مشکل را مدیریت کنید.

وی افزود: اگرچه فضای مجازی با همه حواشی و ترکیب سود و زیان آن بخشی از زندگی مردم شده است ، اما آنها به بسترهای موجود اعتقادی ندارند و در شبکه های اجتماعی حضور ندارند.

نماینده مردم کالیبر خاطرنشان کرد: برنامه های ارائه شده توسط آقای زارع پور جنبه تحقیقاتی کاملی دارد و مشترک است. نتیجه گیری این است که آنها در مورد محیط واقعی کار و ظرفیت اقتصاد در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقعی ندارند یا ندارند.

نماینده مردم کالیبر گفت: محدوده و ظرفیت وزارت همه فناوری ها و ارتباطات با ذوق عمل در مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه دارای شکاف اساسی است.

وی افزود: مشکلات و حواشی کنونی وزارت مربوطه ، وضعیت کارکنان شرکت ، نمایندگان مخابرات در مناطق روستایی ، شرح وظایف و مأموریت های شرکت مخابرات در برنامه های ارائه شده توسط آقای زارع پور جایی ندارد.

خاتمی گفت: چشم انداز شما برای وزارت ارتباطات بیشتر شبیه نرم افزار است و به موضوع توسعه و زیرساخت ها به معنای واقعی کلمه در برنامه شما توجه نمی کند.

خاتمی گفت: بسیاری از تصمیم گیرندگان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بحث های تحریک آمیز درباره سازوکار حل مشکل در طرح جنابعالی اساساً سکوت کرده اند و برنامه شما برای رفع ابهامات آن چیست؟

نماینده مردم کالیبر گفت: با توجه به اقدام اخیر گوگل پلی برای حذف برنامه های روبیکا و مسدود شدن بسترهای ایرانی ، برنامه شما برای مقابله با این بسترهای نقض کننده حقوق کاربران ایرانی چیست؟

وی افزود: به طور کلی نظرات شما در مورد نحوه مدیریت فضای مجازی کشور چیست و برنامه شما دیدگاه خاصی در این زمینه ندارد.

خاتمی خطاب به زارع پور گفت: شما در برنامه های خود اینقدر در مورد اقتصاد دیجیتال صحبت کرده اید ، اما اقتصاد دیجیتالی با شعاع بین المللی در برنامه های شما بر اساس کدام پلتفرم مورد نظر شما اتفاق می افتد.

وی افزود: هشدار من قبل از اصل سوم قانون اساسی است که اساساً محرومیت است و باید لغو شود.

در همان لحظه ، کلیباف به خاتمی هشدار داد که وارد حوزه انتخابیه نشود.

سخنگوی کلیبر گفت: انشاءالله در کنار سایر مناطق محروم و دور افتاده قطعاً به این موضوع توجه ویژه ای خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا