ورزش و نشاط

به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق آبی ها در واکنش به تثبیت قهرمانی این تیم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر گفت: می خواستند برسند.

وی افزود: استقلال این دیدار را با یک ضربه آغاز کرد و از همان ابتدا مشخص شد که شاگردان مجیدی برای پیروزی در این بازی بسیار مشتاق هستند. شاگردان استقلال از همان دقایق ابتدایی شجاعت بالای خود را به نمایش گذاشتند و توانستند برتری خود را به تیم میزبان دیکته کنند.

سرمربی سابق این دیدار در خصوص غیبت تماشاگران در این دیدار گفت: به یکی از اعضای نسبتاً مسن و جوان خانواده استقلال تأیید می کنم که اهواز یکی از آبی ترین شهرهای ایران است و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند، استقلالی های زیادی بودند. هواداران آنها را تنها نمی گذاشتند و شبی پر هیجان و خاطره انگیز برای این تیم بود.

پیشکسوت استقلالی گفت: مجیدی در این فصل تیم خوبی ساخته و ثبات در روند تکمیل و روحیه نباختن و قهرمانی از مهمترین ویژگی های این تیم است. بچه های ما بدون از دست دادن یک فصل کاری کردند و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کردند.

وی افزود: تیمی که فصلی را از دست ندهد و با شایستگی و قاطعیت قهرمان شود قابل تمجید و احترام است و فوتبال ایران باید به احترام این تیم کلاه از سر بردارد.

عالمی خاطرنشان کرد: خواسته عمومی امروز استقلالی ها از مجیدی و سایر اعضای تیم این است که در 3 دیدار باقی مانده با تمام توان به میدان بروند و اجازه ندهند آمار بدون شکست از بین برود. استقلالی ها تا پایان فصل 9 امتیاز دیگر از تیم خود می خواهند.

به افتخار استقلال کلاه به سر کن / با فولاد خشن و مردانه بجنگ

دکمه بازگشت به بالا