بین المللی

تجمع در آمریکا برای جلوگیری از برگزاری سمینار نظامیان صهیونیست+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله زنده خبری، فعالان کمپین انزوا، عدم سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) با در دست داشتن عکس هایی از کودکان فلسطینی کشته شده توسط ارتش اسرائیل به سمینار مجروح شدن سربازان اسرائیلی در جریان عملیات میدانی در فلسطین اشغالی در نیوجرسی آمریکا اعتراض کردند. دستان ارتش اسرائیل وارد سالن محل برگزاری سمینار شدند.

به گزارش وب سایت روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، این سمینار این هفته در دانشگاه ریچارد استاکتون نیوجرسی برگزار شد و سربازان اسرائیلی مجروح شده در جریان عملیات میدانی در سرزمین های فلسطین تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

بر اساس این گزارش، فعالان کمپین BDS ابتدا با رسیدن به سالن و بستن راه سربازان اسرائیلی سعی کردند از برگزاری سمینار جلوگیری کنند. سپس تصاویری از کودکان شهید فلسطینی که توسط ارتش اسرائیل به شهادت رسیده بودند را منتشر کردند.

فعالان بارها با سردادن شعارهایی مانند «شما این بچه ها را کشتید» و «آزادی برای فلسطین است» تلاش کرده اند تا مزاحم سربازان اسرائیلی شوند. برخی از آنها پرچم فلسطین را نیز در دست داشتند.

به گزارش Vientet، از پلیس دانشگاه خواسته شد تا مداخله کند، اما پلیس از هرگونه مداخله اجتناب کرد.

کمپین BDS یک جنبش جهانی است که هدف آن تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با یک اهرم اقتصادی برای پایان دادن به اشغالگری، رفع تبعیض و به رسمیت شناختن حق بازگشت میلیون ها آواره فلسطینی است. این کمپین در 9 جولای 2005 با مشارکت 171 سازمان غیردولتی فلسطینی راه اندازی شد.

سه شنبه شب گذشته، زیپی هوتوالی، سفیر اسرائیل در بریتانیا که برای سخنرانی به مدرسه اقتصاد لندن رفته بود، به دلیل اعتراضات و تجمع حامیان فلسطینی مجبور به ترک مدرسه شد و نتوانست صحبت کند.

ویدئویی که توسط این حادثه منتشر شده است نشان می دهد که هات وال با کمک محافظان خود از اتاق خارج می شود و در سریع ترین زمان ممکن سوار ماشین می شود تا سریع از آن خارج شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا