اقتصادی

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هیچ محدودیتی برای تامین سوخت ثانویه صنعت سیمان وجود ندارد و این صنایع می توانند هر مقدار سوخت مایع مورد نیاز خود را بدون محدودیت در هزینه مصرف تامین کنند. گاز به صورت اعتباری.

به گزارش مجله زنده خبری، جعفر سالاری نسب با اشاره به آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تامین سوخت دوم صنعت سیمان با توجه به افزایش مصرف گاز، تصریح کرد: سوخت تحویلی به صنعت سیمان اعتباری و قیمتی است. از مصرف گاز آنها

وی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر زیادی سوخت مایع وجود دارد، افزود: قبل از مهرماه و با توجه به اینکه اعلام شده بود سوخت صنعت سیمان از آبان ماه متوقف می شود، اعلام کردیم که این صنایع می توانند هر برداشتی را برداشت کنند. سوخت مایع مورد نیازشان است: «صنعت سیمان هم شروع به برداشت کرده بود، البته برخی از صنایع پارسال ذخایر سوخت مایع داشتند و امسال با توجه به نیازشان سوخت از ما دریافت کردند.

سالاری نسب تاکید کرد: برای تامین سوخت جایگزین صنعت سیمان مشکلی نداریم و تامین سوخت نیز در حال انجام است. این در حالی است که با هماهنگی دیسپاچینگ گاز و برق، سوخت دوم به صنایعی که سوخت گاز آنها به قیمت گاز مصرفی و اعتباری قطع می شود، عرضه می شود.

به گزارش مجله زنده خبری، کرامت ویسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش از این گفته بود که تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا صنایع حتی در صورت عدم تامین نقدینگی بتوانند سوخت را به صورت اعتباری خریداری کنند. همچنین سایر صنایعی که امکان استفاده از سوخت دوم را دارند می توانند آن را با همان قیمت یارانه ای در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قرار دهند.

کد خبر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا