اقتصادی

عزم وزیر صمت همکاری حداکثری با صنایع یزد در قالب طرح آمایش است

مجله زنده خبری / سوار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تصمیم وزیر صنعت، معدن و تجارت همکاری حداکثری با صنایع یزد و سرمایه گذاران در این زمینه در چارچوب برنامه برنامه ریزی این استان است.

علی رسولیان در حاشیه روابط عمومی استانداری یزد در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم معتقد است باید به موقع پاسخگوی مردم باشد و تلاش ما پاسخی صمیمانه رو در رو خواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که ما خدمتگزار آنها هستیم و با آنهاست که حضور ما در دستگاه های دولتی معنا پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی گفت: آماده پاسخگویی به مردم در هر زمان هستیم و در این راستا با سایر دستگاه ها نیز در ارتباط خواهیم بود تا مشکلات بین دستگاه های مردمی با کمترین تاخیر برطرف شود. . . “

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده امروز در دفتر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، افزود: تامین مواد اولیه ویژه صنعت فولاد و … بوده است.

رسولیان تاکید کرد: یزد یک استان صنعتی با ظرفیت بسیار خوب و دارای سرمایه گذاران پیگیر، پرتلاش و پرتلاش است و عزم وزیر صنعت، معدن و تجارت این است که حداکثر همکاری را با صنعتگران و سرمایه گذاران این استان در قالب یک طرح برنامه ریزی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا