اجتماعی

ورود کارمندان به ادارات منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن PCR منفی

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: ورود پرسنل به مطب ها به دلیل تزریق دو دوز واکسن کراون یا منفی بودن نتیجه آزمایش PCR بوده است.

به گزارش مجله زنده خبری، محسن نایبی در پایان جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان تهران در خصوص غیبت استاندار تهران و علیرضا زالی رئیس ستاد فرماندهی عملیاتی این ستاد گفت: استاندار تهران نیز در این جلسه حضور داشت. جلسه داشت آنها خارج از مجموعه بودند و به همین دلیل نتوانستند در جلسه شرکت کنند.

وی افزود: در جلسه امروز دوشنبه گزارش های خوبی ارائه شد و موضوع کنترل مبادی ورودی و مرزها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص بازدید از فرودگاه امام خمینی (ره) مواردی مطرح شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه افرادی که وارد کشور می شوند باید از عدم ابتلا به ویروس کرونا مطمئن شوند. سامانه امید از روز یکشنبه در سراسر کشور راه اندازی شده است و امیدواریم بتواند نقش موثری در کنترل این بیماری داشته باشد.

این نماینده مجلس افزود: موضوع کنترل ورود مسافران به کشور از دو بخش تشکیل شده است. اول اینکه ایرانیانی که از خارج باز می گردند ممکن است دو دوز از واکسن را در خانه دریافت کرده باشند. قسمت دوم خارجی هایی هستند که وارد کشور می شوند، در این راستا شرکت های هواپیمایی موظفند در هنگام دریافت بلیت این دسته از مسافران تزریق دو دوز واکسن را کنترل کنند یا از آنها نتیجه آزمایش PCR منفی دریافت کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تاکید کرد: در مرحله اول اجرای سامانه امید، ورود کارکنان به ادارات به گونه ای در نظر گرفته شده است که یا سامانه تزریق دو دوز واکسن آنها باید ثبت شود یا حضور داشته باشد. تست PCR منفی بدون شک با توجه به اطلاعیه ارسال شده به تمامی دستگاه ها، همگی موظفند پایش گام به گام طرح سامانه امید را در دستور کار خود قرار دهند. بدون شک این گام مهمی خواهد بود که به ما کمک می کند تا به حالت عادی برگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا