عمومی

توقیف ۹۳ دستگاه خودرو متخلف در خرم‌آباد/ ۳۳ فقره سرقت کشف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد طرح توقیف خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک، مخدوش و دارای دستور قضایی توسط یگان های انتظامی شهرستان خرم آباد اجرا شد. خرم آباد، درآمد.

وی افزود: از دستاوردهای این طرح می توان به توقیف 93 خودرو و 68 دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلاک مخدوش، بدون پلاک و سند و یا با دستور قضایی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: پلاک خودرو مهمترین ویژگی شناسایی خودرو است و تردد خودروهای بدون پلاک در سطح جاده جرم است و افرادی که مشخصات، شماره و شماره پلاک خودروهای خود را تغییر داده اند. وجوه ضمن اجرای قانون و توقف وسیله نقلیه به مراجع قضایی معرفی می شود.

7 سارق دستگیر و 33 فقره سرقت کشف شد

سرهنگ قاسمی در ادامه سخنان خود گفت: پس از اعلام چندین فقره سرقت در خرم آباد، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم های گشتی در سطح شهرستان وارد عمل شده و طی یک دور زدن و رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 7 سارق سابقه دار و اعتراف به 33 فقره سرقت به صورت قانونی شدند. تحویل داده شد. از مقامات قضایی

فرمانده انتظامی خرم آباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و اموال خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

دکمه بازگشت به بالا