ورزش و نشاط

دیدار رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با صالحی امیری/ قول مساعد ساعی به راه اندازی کمپ مشترک پناهندگان

نشست رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با صالحی امیری/ قول موسی سای برای راه اندازی اردوی مشترک پناهندگان

دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری، در این دیدار که با حضور هادی سای رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد؛ دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی با اشاره به جایگاه تکواندو ایران در جهان گفت: بانوان تکواندو ایران آینده درخشانی دارد و روند صعودی آنها قطعا ادامه خواهد داشت. می دانیم که کمیته ملی المپیک ایران همکاری خوبی با فدراسیون دارد و این حمایت ها تاثیر زیادی در گسترش این رشته المپیکی در عرصه قهرمانی و تماشاگران خواهد داشت.

در ادامه سیدرضا صالحی امیری با قدردانی از نظر ویژه رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در ایران گفت: هر ساله هزینه های زیادی برای رشد و توسعه تکواندو در ایران هزینه می شود و البته انتظار هم داریم. حمایت بیشتر مسئولان جهانی از این عرصه چرا که معتقدیم تکواندوی ایران همواره مورد احترام و توجه جهانیان بوده است.

صالحی امیری تصریح کرد: مسئولان فدراسیون تکواندو ایران برای رشد و توسعه این رشته پرطرفدار تلاش زیادی می کنند، در واقع نگاه ما در تکواندو به زنان و مردان برابر است و همانطور که دکتر چو خاطرنشان کرد آینده روشن می تواند برای تکواندوی بانوان ایران دیده شود انتظار داریم با توجه به جایگاه تکواندو ایران در عرصه جهانی، این نگاه حمایتی همچنان وجود داشته باشد.

همچنین در این جلسه هادی ساعی با توجه به حضور پرشمار پناهجویان از کشورهای مختلف در ایران به منظور حمایت از تکواندوکاران پیشنهاد راه اندازی کمپ حمایت از تکواندوکاران را داد که با استقبال خوب آقای ر. . چی..

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا