عمومیبرترینهای کسب و کار

خرید اینترنتی سنگ حاجی آباد

قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد اصفهان

این محصول کاملاً زیبا و شکیل است و از مقاومت بسیار عالی در برابر عوامل مختل جوی و محیطی برخوردار می باشد، اما مهمترین نکته ای که باعث شده است، میزان فروش سنگ تراورتن حاجی آباد در نمایندگی های فروش سنگ در سطح کشور متغیر می باشد.

 در حال حاضر پارامترهای تعیین کننده قیمت سنگ تراورتن قهوه ای در بازار بسیار زیاد است که ما در ادامه چند مورد از آن را بیان می کنیم. در کشورمان معادن بسیار زیادی در اکثر مناطق مختلف کشورمان وجود دارند که هر ساله حجم زیادی از انواع سنگ تراورتن از این معادن استخراج می‌شود و در کارخانجات مجهز آماده و در ضخامت های مختلف برش زده و در بازار فروش عرضه می گردد.

تنوع سنگ تراورتن باعث شده است که شما به راحتی می توانید، با توجه به نوع نیاز خود انواع این محصول را تهیه نمایید. یکی از مدل های این نوع سنگ در بازار که از میزان محبوبیت بسیار فراوانی برخوردار است، سنگ تراورتن قهوه ای می باشد.

یکی از مهم ترین فاکتورهای اساسی برای تعیین نرخ های محصول در بازار فروش می توان به میزان ضخامت و اندازه این نوع سنگ اشاره کرد با توجه به کاربردهای خاصی که سنگ در آوردن قهوه ای در قسمت های مختلف ساختمان دارد و همین دلیل نیز به هر میزان ضخامت آن بیشتر باشد ارزش اقتصادی آن بالاتر می رود.

میزان هزینه ای که برای استخراج این محصول اختصاص می‌دهد تا زمانی که به کارخانجات مجهز برای برش دهی ارسال شود، هر کدام به نوعی می تواند، در تعیین سطح قیمت آن تاثیرگذار باشد.

میزان تورمی که در بازار فروش کشورمان وجود دارد شده است که در تعیین اثر فراوانی داشته باشد.

قیمت سنگ تراورتن اصفهان

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سنگ تراورتن نسکافه ای دخیل هستند. سنگ تراورتن نسکافه ای در زمره سنگ های بسیار پر طرفدار دسته بندی شده و حجم فروش آن به حد ایده آلی در داخل و خارج از بازار کشور رسیده است. اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت سنگ تراورتن به شرح زیر است:

درجه کیفیت سنگ: طبیعتا هر چقدر که کیفیت سنگ بالاتر باشد قیمت آن نیز صعودی می شود. بنابراین اگر ساختمان سازان می خواهند سنگ های معمولی تر را تهیه کنند، بهتر است که انتخابشان سنگ تراورتن نسکافه‌ ای نباشد.

زیرا این سنگ از کیفیت فوق‌العاده ای برخوردار بوده و در مصارف تزییناتی ساختمان نیز از آن استفاده خواهد شد. بنابراین اگر تمایل دارید که مبالغ کمتر پرداخت کنید، بهتر است که انواع دیگر سنگ تراورتن را تهیه نمایید.

نوع خرید مشتریان:اینکه شما خریدتان را به چه شکلی انجام می دهید، قطعا در تعیین قیمت سنگ تراورتن دخیل می باشد. به عنوان مثال شما اگر خرید خود را از طریق فروشگاه های آنلاین و در حجم زیاد تر از حالت عادی انجام دهید، بی شک با مبالغ بسیار مناسب تری نسبت به خرید حالت عادی روبرو می شوید.

خرید عمده سنگ تراورتن یک انتخاب درست و ایده آل در راستای تهیه این اجناس می باشد. لازم به ذکر است که با انتخاب راهکار خرید مستقیم نیز شما هم از بابت کیفیت سنگ تراورتن آسوده‌خاطر خواهید بود و هم با مبالغ مناسب‌تری روبرو خواهید شد.

در هر حالت سعی کنید در راستای انتخاب نوع خرید خود با افراد متخصص مشورت کنید.

زمان خرید مشتریان: قطعاً زمان خرید شما نیز در تعیین قیمتش تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال اگر شما خریدتان را در روزهای ابتدایی سال شمسی انجام دهید، بی شک با مبالغ مناسب‌ تری روبرو می شوید.

در روزهای پایانی سال نیز قیمت سنگ تراورتن نسکافه ای از حالت عادی بیشتر می باشد. پس در راستای تعیین زمان خرید خود برنامه‌ ریزی درستی داشته باشید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

می توان ادعا کرد که سنگ تراورتن انواع ارزان قیمتی ندارد. بلکه نوع خرید شما در تعیین قیمت سنگ تراورتن دخیل است. تراورتن یک سنگ رسوبی می باشد که به دلیل ضخامت زیاد و مقاومتی که در برابر حرارت و آتش‌سوزی دارد در سناریوی ایمن‌سازی ساختمان مورد استفاده واقع می گردد.

بنابراین می‌ توان ادعا کرد که سنگ تراورتن نقش اصلی را در راستای ساخت و ساز ایفا می نماید. بنابراین نمی توان با پرداخت مبالغ خیلی پایین اقدام به تهیه چنین سنگی نمود

شما می‌ توانید با انتخاب راهکارهای مختلف خود را از مبالغ مناسب تر بهره‌مند سازید. از این سنگ ها در راستای نما کردن ساختمان نیز خیلی استفاده شده و برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می شود.

بر روی سنگ های تراورتن با کیفیت دانه های مشکی فراوانی نقش بسته که به افزایش جلوه ظاهری این سنگ ها کمک می کند. سنگ های تراورتن را حتی می توان در مناطق سردسیر که دارای بارندگی خیلی زیاد می باشند نیز کار کرد.

به این ترتیب صنعتگران بدون اینکه نگران آسیب دیدن سنگ باشند می توانند ساختمان های خود را با استفاده از آن بسازند.

همچنین در سال های اخیر صادرات انواع به دلیل کیفیت بالای این محصول توانسته به اقتصاد داخلی کشور کمک شایانی نماید.

فروش سنگ تراورتن ارزان

میزان فروش سنگ تراورتن فرشی در بازار کشور ما به حد قابل قبولی رسیده است. تولید‌کنندگان سنگ تراورتن با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، متخصص ترین افراد و تکنولوژی روز دنیا مرغوبترین نوع این سنگ ها را تولید می‌ کنند و در اختیار مشتریان می گذارند.

با توجه به این نکته که تولیدات سنگ تراورتن در کشور ما به حد قابل قبولی رسیده، فروشندگان نیز با بهره‌گیری از بهترین شرایط لازم سبد کالایی خود را از باکیفیت ترین سنگ ها انباشته می کنند.

همچنین فروشندگان باید در پاره‌ ای از مواقع، مبالغ مناسبی را نیز برای فروش این سنگ‌ ها لحاظ کنند تا کلیه صنعتگران با هر وضعیت اقتصادی بتوانند نسبت به تهیه تراورتن اقدام نمایند.

امروزه به دلیل کیفیت فوق‌العاده محصولات تولید شده در کشور ما شاهد افزایش عرضه این اجناس در بازار بین المللی نیز می باشیم و در واقع می‌ توان ادعا کرد که از طریق صادرات انواع سنگ تراورتن ایرانی به کشورهای همسایه سود مالی خیلی خوبی برای اقتصاد کشورمان به دست می آید.

صادرات از اصلی ترین ارکان اقتصادی هر مملکت می باشد و زمانی که صادرات یک کشور به رشد و شکوفایی ویژه برسد، قطعا اقتصاد آن مملکت نیز متحول می شود

برای پوشاندن کف پارکینگ هر ساختمان از سنگ های تراورتن قابل استفاده است. این سنگ ها به دلیل ضخامت فوق‌العاده مطلوبی که دارند، در برابر ضربه و رطوبت و حرارت و آتش‌سوزی کاملا مقاوم هستند و به این ترتیب می توانند پارکینگ منزل شما را تا سالیان متمادی بیمه نمایند.

 پارکینگ معمولاً در رنگ های روشن تولید و توزیع می گردند و دلیل اصلی این موضوع عدم جذب حرارت است. عواملی که در بالا رفتن حجم فروش این سنگ ها دخیل می باشد در درجه اول کیفیت سنگ است.

یعنی اگر فروشندگان سبد کالایی خود را از با کیفیت ترین سنگ تراورتن انباشته سازند، بی‌ شک حجم فروش این سنگ ها بسیار بیشتر خواهد شد. همچنین ایشان باید تلاش کنند تا در مقاطع خاصی از سال تحقیقات خوبی را برای عرضه این محصولات در نظر داشته باشند.

برای بالا رفتن حجم فروش سنگ تراورتن، قیمت گذاری صحیح لازم و ضروری می باشد. به هر حال کشور ما امروزه با رکود اقتصادی مواجه است و طبیعی است که اگر صنعتگران تمایل داشته باشند، محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت مبالغ مناسب تهیه نمایند.

همچنین توزیع کنندگان باید تنوع گسترده ای را برای عرضه این سنگ ها لحاظ فرمایند. همانطور که می‌دانید نوع نیاز و سلایق افراد با یکدیگر متفاوت است و افراد زمانی که با تنوع گسترده‌ ای روبرو گردند، مطابق با نیاز خود سنگ تهیه می کنند

ویژگی های تراورتن حاجی آباد

سنگ زمانی که به صورت مستقیم عرضه می شود قطعا با قیمت کمتری به فروش می رسد.این سنگ از تخلخل کمتری برخوردار است و تراکم خوبی هم دارد. سنگ تراورتن قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع مشابه خود دارد. این سنگ به صورت سابیده و چرمی هم تولید و عرضه می شود. برای نماهای کلاسیک و رومی و برای احجام سنگی در بیرون و درون ساختمان استفاده از این سنگ بسیار مرسوم است. سنگ تراورتن حاجی آباد برای محوطه سازی، کارهای دکوری هم بسیار مورد توجه است.

پارامترهایی که در قیمت گذاری سنگ موثرند:

  • نوع معدن سنگ 
  • رنگ سنگ 
  • منظم بودن رگه های سنگ 
  • میزان تراکم و تخلخل سنگ 
  • قطر و ساب پذیری سنگ تراورتن 
  • موجود بودن در متراژهای بالا 
  • سورت دقیق 
  • لب پر نبودن
  • درصد خلوص مواد به کار رفته در سنگ

آنالیز سنگ تراورتن حاجی آباد

جدول آنالیز سنگ تراورتن حاجی آباد 
تراورتن حاجی آباد  وزن مخصوص جذب آب  مقاومت سایشی  مقاومت فشاری  میزان تخلخل 
حداقل  ۲٫۴  ۰٫۲  ۲٫۷  ۳۰۰  ۳ 
حداکثر  ۲٫۷  ۶  ۴  ۸۰۰  ۱۲ 

طول مناسب و لب پر نبودن سنگ

عدم وجود ناخالصی و بسیاری از عوامل دیگر می تواند در نوسان قیمت و تعیین قیمت نهایی سنگ تراورتن حاجی آباد موثر باشد. برای این که اطلاعات دقیق تر در خصوص انواع سنگ تراورتن دریافت نمایید می توانید به سایت و راه های ارتباطی مراجعه نمایید.

این سنگ ها در طول و ابعاد متفاوتی تولید می شود و این سنگ ها لپ نیستند که یکی از ویژگی های مهم این سنگ هاست که نشان از دوام آن دارد.

چگونگی فروش سنگ تراورتن

همان طور که می توانید در مرکز پخش مستقیم انواع سنگ موجود را از جهت کیفیت و مشخصات فنی مورد بررسی و آزمایش قرار دهید می توانید ثبت سفارش خود را هم اعلام نمایید. برای خرید هر نوع سنگ از جمله سنگ تراورتن عسلی حاجی آباد با دریافت اطلاعات مورد نیاز و کاتالوگ هایی که در اختیار شما قرار داده می شود می توانید انتخاب های متنوع داشته و به قیمتی مناسب سنگ تراورتن مورد نیاز خود را درخواست و دریافت نمایید.

نمایشگاه های آنلاین و جزئیاتی که در سایت های معتبر در اختیار خریدار گذاشته می شود امکان و توانایی خرید را بیشتر و با قیمت مناسب تر امکان پذیر می کند. تراورتن حاجی آباد کرم، تراورتن حاجی آباد ابر و باد، تراورتن حاجی آباد عسلی نمونه هایی از سنگ های موجود هستند.

هنگام خرید آنلاین تراورتن حاجي آباد  از معتبر بودن سایت مطمین شوید تا خرید خوبی داشته باشد و محصول با کیفیتی را سفارش دهید.

فروشنده پر مصرف ترین سنگ های تراورتن در ایران

سنگ های تراورتن فراوانی در بازار موجود است از می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ تراورتن آبگرم
  • سنگ تراورتن ابیانه
  • سنگ تراورتن آتشکوه
  • سنگ تراورتن اسک
  • سنگ تراورتن ترشاب
  • سنگ تراورتن حاجی آباد
  • سنگ تراورتن زرد آبکوه
  • سنگ تراورترتن دره بخاری
  • سنگ تراورتن زرد اصفهان
  • سنگ تراورتن سه
  • سنگ تراورتن سیلور آذرشهر
  • سنگ تراورتن سیلور تفرش
  • سنک تراورتن سیلور تکاب
  • سنگ تراورتن شکلاتی تجره
  • سنگ تراورتن طبس
  • و…

یکی از پر مصرف ترین سنگ های تراورتن در ایران سنگ تراورتن حاجی آباد است. این سنگ دارای رنگ کرم روشن، تیره، بژ و شکلاتی است. این سنگ در دو حالت بی موج و موج دار برش داده می شود. سنگ تراورتن حاجي آباد اغلب در نما های کلاسیک و روومی مشاهده می شود وحالت بی موج آن پر مصرف تر است. فروشنده های این سنگ در شهرستان محلات واقع در استان مرکزی و سایر شهر ها اقدام به عرضه بهترین برند تراورتن به بازار می کنند. مرغوبترین سنگ تراورتن این نوع سنگ می باشد.

پرفروش ترین تراورتن، تراورتن حاجی آباد است.

لیست قیمت انواع تراورتن حاجی آباد

به دلیل نوسانات موجود در بازار قیمت سنگ های تراورتن متغییر است و برای آگاهی از قیمت ها بهتر است با نمایندگی های فروش تماس حاصل فرمایید. سنگ تراورتن در انواع مختلف و با رنگ های متنوع در بازار موجود است بنابراین قیمت انواع سنگ با یکدیگر متفاوت است. البته لیست حاجی آباد به صورت آنلاین نیز وجود دارد و با مراجعه به سایت های مربوطه میتوانید از قیمت روز این کالا آگاه شوید.

به عنوان مثال جدولی از لیست قیمت تراورتن حاجي آباد  را  برای شما به نمایش می گذاریم:

           سنگ تراورتن حاجی آباد                 درجه و ابعاد                40 طولی
                       201                        A                300000
                       202                        A                270000
                       203                        A                250000
                       204                        A                200000
                       205                        A                170000

قیمت های نمایش داده شده در جدول بالا ثابت نیست برای اطلاع دقیق از قیمت تراورتن حاجي آباد با مراکز فروش تماس بگیرید و یا به سایت هایی که قیمت روز را اعلام می کنند مراجعه کنید.

انواع سنگ تراورتن حاجی آباد در ایران

سنگ تراورتن سنگی است که در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود با توجه به کار برد آن این سنگ ها در دو نوع موج دار و بدون موج برش داده می شوند. این سنگ ها در رنگ های تیره و روشن وحود دارند. این سنگ ها هم از نظر رنگ و هم از نظر طرح روی سنگ متفاوت هستند.

معمولا سنگ های روشن محبوب تر هستند و به همین دلیل نسبت به سنگ های تیره قیمتی تر هستند. دلیل محبوبیت سنگ های روشن زیبا تر شدن آنها به مرور زمان است که بسیار حائذ اهمیت است. درصد خلوص سنگ های تراورتن مختلف با هم فرق دارد و هر کدام از این سنگ ها با درصد خلوص خاص کاربرد متفاوتی دارند.

خرید بدون واسطه تراورتن حاجی آباد از کارخانه

کارخانه تولید کننده این سنگ به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارشات شما را می پذیرد. خرید این کالا بدون واسطه مقرون به صرفه است. خریداران می توانند با پرداخت هزینه کمتر از بازار کالای خود را سفارش دهند. شما می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید کنید و یا سفارشات خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام دهید. این کارخانه ها با فروش عمده محصولات خود خدماتی را به مشتریان عرضه می کنند. به عنوان مثال هنگام خرید عمده از کارخانه هزینه حمل و نقلی برای شما محسوب نمی شود و بار بری آن به صورت کاملا رایگان است.

حضور واسطه ها در بازار موجب افزایش قیمت ها می شوند. تولید کنندگان سنگ تراورتن با عرضه مستقیم کالا های خود باعث حذف واسطه ها و کاهش قیمت ها در بازار شده است.

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سنگ‌های تراورتن در بازار

سنگ های تراورتن موجود در بازار که دارای رنگ روشن هستند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. سنگ های تراورتن حاجی آباد  به خاطر ماندگاری که دارند با استقبال زیادی روبرو شده اند. رنگ این سنگ ها به مرور زمان روشن تر می شود و زیبایی آنها با گذشت زمان دوچندا می شود.

سنگ های تراورتن روشن حاجی آباد با وجود اینکه نسبت به سنگ های دیگر گران تر هستند به خاطر کیفیت و زیبایی که دارند در بین مردم محبوب است. دوام و مقاوت این سنگ ها دلیل دیگر پر فروش بودن سنگ ها است. فروش سنگ های تراورتن امروزه بیش از پیش افزایش یافته است.

مرکز فروش مدل های متنوع تراورتن حاجی آباد

بازار سنگ ایران، مرکز فروش انواع سنگ است. در این مجموعه انواع سنگ ها در برند ها مختلف به فروش می رسد سنگ های زیبا و با کیفیت در رنگ ها و طرح های مختلف که در این بازار به فروش می رسد هر خریداری را دچار سردر گمی می کند. هنگام خرید این نوع سنگ ها تحقیقات لازم را انجام دهید که بتوانید سنگ با کیفیتی و با دوامی را انتخاب کنید.

اگر مهارتی  در این زمینه ندارید بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بخواهید تا شما را در این امر یاری کند. مراکز فروش دیگری نیز اقدام به فروش این نوع سنگ ها کرده اند. هنگام خرید سعی کنید به مراکز معتبری که در زمینه فروش سنگ وجود دارد مراجعه کنید. بازار فروش تراورتن حاجي آباد یکی دیگر از مراکز معتبر و بزرگ در زمینه خرید و فروش سنگ است. عمده فروشی تراورتن در این بازار با قیمت کم و ارزان انجام می شود.

فروشگاه تراورتن حاجي آباد، ارائه کننده تراورتن حاجي آباد است که در نوع خود جزو بهترین و مرغوب ترین سنگ های تراورتن است. سفارش تراورتن حاجي آباد از این فروشگاه ها در کاهش هزینه ها بسیار نقش دارد.

پخش تراورتن حاجی آباد به صورت عمده

این سنگ به صورت عمده توسط نمایندگی های فروش به بازار عرضه می شود.  فروش عمده این سنگ ها از آنجایی که برای خریدار مقرون به صرفه تر است با استقبال زیادی رو به رو شده است. تولید کنندگان با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی این سنگ ها را به مقدار زیاد تولید کرده اند و به سراسر کشور ارسال می کنند.

پخش عمده این محصول در بازار سبب شده است این محصول با قیمت کمتری به فروش برسد زیرا در این خرید و فروش واسطه ها حذف شده اند. اگر قصد خرید عمده دارید بهتر است به مراکز پخش این محصول مراجعه و یا تلفنی کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. این سنگ ها علاوه به بازار داخلی به بازار جهانی نیز عرضه می شوند.

خریداران بهترین مدل سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ های تراورتن بیشتر در نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها استفاده می شود. از آنجایی که این سنگ در نمای ساختمان به کار می رود خریداران آن برای ساختمان سازی بیشتر است. خریداران به دنبال بهترین مدل های سنگ هستند، سنگ هایی که با طراحی های جدید و در رنگ های زیبا عرضه شده اند محبوبیت بیشتری دارند و این سنگ ها پر فروش تر هستند.

سنگ حاجی آباد از نظر زیبایی و رنگ و دوام و ماندگاری جزو بهترین مدل های سنگ هستند. رنگ روشن این سنگ ها نمای بهتری را به ساختمان شما می دهد. رنگ روشن این سنگ ها معمولا در مدت زمان طوالانی تغییر کرده، روشن تر و زیباتر می شود به همین دلیل استفاده از این رنگ سنگ بیشتر است.

صادرات تراورتن درجه یک به کشورهای همسایه

سنگ های تراورتنی که در کشور وجود دارد اغلب با کیفیت هستند، این سنگ ها علاوه رفع بر نیاز داخلی کشور به سایر کشور ها نیز صادر می شود. این سنگ ها به کشور های عراق، ترکیه، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. این سنگ ها به خاطر دوام و ماندگاری زیادی که دارند معمولا در کشور های همسایه با استقبال مواجه شده اند. سالانه مقدار زیادی سنگ تراورتن تولید و صادر می شود.

از جمله ویژگی های سنگ های ایرانی که سبب شده است در بازار جهنی پر طرفدار باشند عبارت است از:

  • دوام و ماندگاری
  • طراحی های مدرن
  • رنگ های متنوع
  • کیفیت بالا
  • درصد خلوص بالا
  • و…

واردکننده برتر سنگ تراورتن به کشور

کشور ایران در زمینه جزو کشور های برتر در جهان است، با این وجود واردات سنگ از سایر کشور ها نیز انجام می شود. معمولا شرکت های خصوصی در این زمینه فعالیت می کنند و سعی می کنند بهترین سنگ ها را خیلی لوکس و زیبا هستند را به کشور وارد کنند.

سنگ های تراورتن وارداتی نیز از ماندگاری خوبی برخوردار هستند. این سنگ ها در رنگ های متنوع و با طرح های زیبا تولید شده اند. تنها مشکل این سنگ های وارداتی این است که به هنگام وارد کردن این سنگ ها مقدار زیادی ارز از کشور خارج می شود که این موضوع سبب بی ارزش شدن پول کشور می شود.

اداره بازرگانی بر روی شرکت های وارد کننده سنگ نظارت می کنند تا سنگ های با کیفیتی را به کشور وارد کنند و از نظر دوام و ماندگاری در درجه ی خوبی باشند و استاندارد های جهانی در آن رعایت شده باشد. البته علاوه بر شرکت های خصوصی، شرکت های دولتی نیز در این زمینه فعال هستند.

شرکت تولید سنگ تراورتن درجه یک در کشور

شرکت های بسیاری در زمینه تولید این سنگ فعالیت می کنند. این شرکت ها با به کار گیری افراد مجرب و متعهد و به کار گیری دستگاه های جدید و روز دنیا توانستند محصول با کیفیت و درجه یک را تولید کنند و علاوه بر عرضه به بازار داخلی، به بازار جهانی نیز عرضه می شود. شرکت تراورتن حاجی اباد به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه شناخته شده است. این شرکت بهترین نوع سنگ تراورتن ایران را در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می کند.

موارد زیادی در کیفیت و درجه ی سنگ تراورتن نقش دارند. از جمله این موارد می توان به مواد به کار رفته در آن، درصد خلوص مواد اولیه، روش های تهیه آن، متخصصان باتجربه، طراحی و نقش های روی سنگ و…. اشاره کرد. همه ی این عوامل دست به دست هم داده اند تا سنگ با کیفیتی تولید شود. رضایت خریداران از جمله مهم ترین اهداف تولید کنندگان این نوع سنگ می باشد.

سفارش عمده تراورتن حاجی آباد

اگر می خواهید این سنگ ها را به صورت عمده سفارش دهید می توانید سفارشات خود را به مراکز و نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده این سنگ ها ارسال کنید. این نمایندگی ها سنگ های با کیفیت و تضمین شده را در اختیار شما قرار می دهند. اگر کالای خود را به صورت عمده خریداری کنید برای شما مقرون به صرفه تر است.

توزیع کننده تراورتن حاجي آباد سفارشات عمده را از سر تاسر ایران می پذیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل می دهد. امکان سفارش محصول به صورت آنلاین و یا تلفنی در اختیار خریدار قرار گرفته است. با خرید از این مراکز پخش می توانید از کیفیت و اصل بودن سنگ خریداری شده مطمئن باشید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که خریداران عمده هزینه ی باربری کالا را نمی پردازند و به صورت رایگان حمل و نقل آن صورت می گیرد.

مشخصات و ابعاد سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ های تراورتن سورت های متنوعی دارد و در ابعاد و طرح های مختلف به فروش می رسد. کاربرد این سنگ ها متنوع است و با توجه به نوع کاربرد آن سنگ را در ابعاد متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند. این سنگ ها از نظر درجه و ابعاد و همچنین طول سنگ با هم متفاوت هستند و قیمت آن نیز با توجه به این ویژگی ها متغییر است.

مشخصات تراورتن حاجي آباد با توجه به رنگ ، طراحی ، طول و ابعاد آن متفاوت است. درصد خلوص مواد به کار رفته در این سنگ بسیار اهمیت دارد زیرا در دوام و ماندگاری سنگ نقش به سزایی دارد. هنگام خرید درباره ی این ویژگی ها و مشخصات از فروشنده سوال کنید و از او بخواهید در خرید سنگ با کیفیت به شما کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا