اقتصادی

برای تامین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی در لرستان دغدغه‌ای وجود ندارد

مجله زنده خبری/لرستان استاندار لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: نگرانی برای تامین گاز داخلی در روزهای سرد آینده وجود ندارد.

فرهاد زاویار در این جلسه که امروز 2 دی ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نگرانی برای تامین گاز خانگی در روزهای سرد آینده وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش روزافزون برودت هوا در استان طی روزهای اخیر و آینده گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم در زمینه گازرسانی خانگی انجام شده و فکر جمعی در این زمینه وجود دارد.

زاویه در خصوص معدود مناطق استان که هنوز از سامانه گاز بهره مند نشده اند، گفت: سوخت نفت در این مناطق توزیع شده و نگرانی وجود ندارد.

استاندار لرستان در ادامه به بارندگی در روزهای آینده بر اساس اعلام سازمان هواشناسی اشاره کرد و گفت: اداره کل راه استان تجهیزات خود را در نقاط حادثه خیز از جمله شمال و شرق استان قرار داده است. و در حالت آماده باش است.

زاویهار خاطرنشان کرد: سایر دستگاه های اجرایی موظفند با اداره کل راه همکاری کنند زیرا ممکن است بارندگی ها بسیار شدید باشد و امکانات جاده ای کافی نباشد.

وی گفت: در روزهای آینده دفتر معاونت عمرانی در صورت نیاز در مواقع بحرانی مستقر می شود و با همکاری اداره کل راه وضعیت را رصد می کند.

استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی در استان وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا