اجتماعیبرترینهای کسب و کار

معروف ترین عطر و ادکلن های دنیا

عمر بعضی چیزها به پایان نمی‌رسد. در صنعت عطرسازی و در میان بهترین عطرهای دنیا این جمله کاملا صدق می‌کند. در ادامه قصد داریم بهترین ادکلن مردانه و زنانه تمام دوران‌ها را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که عطرهای جاودانه چه ویژگی مشترکی دارند که بعد از چندین دهه هنوز هم تولید می‌شوند؟ این عطرها به بخشی از تاریخ یا فرهنگ یک جامعه تبدیل شده‌اند و عناصری مانند تبلیغات آنها را زنده نگه داشته است. در ادامه فهرستی از معروف ترین عطر و ادکلن‌های تمام دوران‌ها را معرفی می‌کنیم.

معروف ترین عطر و ادکلن‌های تمام دوران‌ها

عطر و ادکلن کرید اونتوس کرید

عطر کرید اونتوس بوی متمایزی برای مردان ارائه می کند. رایحه ی این عطر ترکبی از آناناس اسموکی و چوب های جنگل است. هنگامی که این عطر را استفاده می کنید مطمئن باشید با تعریف و تمجید بوی آن از طرف نزدیکان و اطرافیان تان مواجه خواهید شد. این عطر در سال ۲۰۱۰ تولید شد و مورد علاقه ی بسیاری از خانواده های سلطنتی آمریکایی قرار گرفته است. این عطر برای مناسب های غیررسمی مناسب است.

نت‌های آغازین از سیب ترد، انگور فرنگی سیاه، آناناس و ترنج با نت‌های میانی و پایانی قوی‌تر شامل توس، نعنا هندی، وانیل و مشک ترکیب شده است. به طور کلی، کرید اونتوس رایحه ای خنک، مشک دار و میوه ای دارد و به طور قطع نشان دهنده شاهکار عطرسازی است.

هنگامی که اونتوس را باز می کنید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. متخصصان می گویند که فاتح می رود و تمام حواس شما را تحت تأثیر قرار می دهد. بوی میوه ای و شیرین در عین حال چوبی، دودی و استوایی دارد.

رایحه ای جالب و شگفت انگیز! اگر برای انحصار و عطرهای دست ساز ارزش قائل هستید، خرید ادکلن کردید احتمالا برای شما این ارزش را دارد. شما از ادکلنی استفاده می‌کنید که از مواد بسیار کمیاب استفاده می‌کند که فرآیندی پر زحمت را طی می‌کنند تا بهترین مواد را استخراج کنند.

کرید اونتوس یک عطر تابستانی عالی برای هر گروه سنی می باشد که هم مردانه و هم با طراوت است.

    سبک: همه ی مناسب ها، غیررسمی

    فصل: تمام فصول

بلو د شنل از معروف ترین عطر و ادکلن های دنیا

این عطر کلاسیک چوبی موادی کمی عجیب و غریب دارد. زنان شاید آگاه نباشند اما بوی این عطر به طور غریزی آن ها را مجذوب خود می کند. اگر شما به دنبال عطری هستید که ظاهر شما را فوراً دلفریب‌تر و جذاب‌تر کند اما بوی خیلی برجسته و شدیدی نداشته باشد ادکلن مردانه بلو د شنل چیزی است که نباید از دست بدهید. اگرچه این عطرِ مخصوص برای استفاده ی مردانی با سن خاص نیست اما از زمانی که به بازار عرضه شده است در لیست خوشبوترین و پرفروش ترین عطرهای جوانان قرار گرفته است. علاوه بر آن، این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

نکته: بوی این عطر را نمی توان از تست کردن بر روی کاغذ متوجه شد بلکه باید آن را روی نبض‌تان اسپری کنید تا فازهای بویایی ایجاد شده آن را دریابید.

نظر یکی از منتقدان مشهور صنعت عطر و ادکلن در مورد بلو د شنل:

من به معنای واقعی کلمه حدود 100 ادکلن دارم اما این یکی از ادکلن های مورد استفاده من برای روزمره است. برای مدیران و تاجرانی که باید مانند من کت و شلوار بپوشند و به یک ادکلن روزانه نیاز دارند، انتخابی ایده آل است.

بنابراین، اگر به دنبال یک عطر روزمره هستید که بتوانید از آن در همه جا استفاده کنید، می توانید این رایحه را در نظر بگیرید.

هر مردی در هر سنی می تواند این عطر جهانی را بپوشد. با این حال، بیشترین طرفداران آن در رده سنی 20 تا 29 قرار گرفته اند، زیرا می توان گفت این دوره سنی، اوج زمانی است که می توانید آن را بپوشید. با این وجود استفاده از آن در دهه های 30 و 40 سالگی حس خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید این تویلت را در هر فصلی به جز زمستان بپوشید، زیرا قدرت پخش و ماندگاری مناسب در روزهای سردتر را ندارد.

    سبک: غیر رسمی، رسمی، رمانتیک

    فصل: تمام فصل ها به جز زمستان

عطر و ادکلن میشل کورس مناسب آقایان

اگر تا کنون فکر می کرده اید که برند تجاری میشل بیشتر مرتبط با زنان است، با این عطر نظرتان تغییر خواهد کرد. تست کنندگان این عطر را به عنوان عطری ارزشمند، آسمانی، زلال و لطیف توصیف کرده اند. رایحه ی عطر میشل کورس قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. عطر و ادکلن مردانه  میشل کورس که جز ۲۳ عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار می باشد بویی شبیه دو جفت عطر مردانه ی وری ایرسسیتیبل ژیوانسی(Givenchy Very Irresistible) تولید شده در ۲۰۰۵ دارد. رایحه ی گل آن کمی شدید است اما آزاردهنده نیست.

    سبک: هوس برانگیز

    فصل: پاییز، زمستان

عطر و ادکلن هوگو باس باس شماره شش

عطر «باس شماره ۶» ترکیبی از بوی مشک، نعناع هندی و نت های سبز است. اگرچه هوگوباس عطرهای برتر مردانه ی زیادی در کلکسیون عطرهایش دارد، این عطر در بین آن ها جایگاه ویژه ای دارد. مردان از بوی این عطر لذت می برند و زنان هم بوی آن را می پسندند و استفاده می کنند. این برای قرارهای عاشقانه یا حتی اولین ملاقات عاشقانه بسیار ایده آل است. به نظر صاحب نظران بهتر است هر مرد خوش پوشی حداقل یک بطری عطر باس نو ۶ در کمد خود داشته باشد.

    سبک: رمانتیک، غیر رسمی

    فصل: آخر پاییز تا آخر زمستان

عطر و ادکلن فیرس ابیرکرومبی اند فیتش

اگر ایجاد اولین برداشت خوب خواسته ی شماست با عطر و ادکلن زنانه فیرس این خواسته ی شما تحقق می یابد. نت های چوبی برای همه ی افراد خوشایند نیست اما این بهترین عطر چوبی است که نظر شما را نسبت به نت های چوبی تغییر خواهد داد. کافی است یک بار آن را امتحان کنید تا شما هم به این باور برسید. رایحه ی آن شامل دارچین، خزه ی درخت بلوط، پرتقال، اقاقیای برزیلی و مشک بوده و این عطر نیز جز ۲۳ عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار می باشد.

    سبک: هوس برانگیز، جسور

    فصل: بهار، تابستان، پاییز

عطر و ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویت

اگر شما به شدت دنبال عطری هستید که با آن معشوقه ی خود را جذب کنید و یک قرار ملاقات عاشقانه ی طولانی داشته باشید، این رایحه ای است که خواسته ی شما را برآورده می کند. عطر ایو سن لورن لانویست بوی خیلی شیرینی ندارد، اما بوی  لطیفی دارد و آنقدر شیرین هست که بتواند توجه زنان را به خود جلب کند. این عطر سیلاژ مناسب، ماندگاری عالی و پخش بوی متوسط به بالا دارد. رایحه ی آن در فصول سرد و برای تمام شب های سال مناسب است.

    سبک: اغواگر

    فصل: زمستان، پاییز، بهار

عطر و ادکلن له مل برند معروف ژان پل گوتیه

عطر مردانه ی له مل که جز ۲۳ عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار می باشد اولین عطر مردانه ی برند ژان پل گوتیه است. رایحه ی آن ترکیبی از تضادهاست مثل رایحه ی شیرین و تیز نعناع، رایحه ی گرم وانیل و رایحه ی تلخ گریپ فروت و بوی تند فلفل قرمز. این عطر مکمل شخصیت هر مردی است. بوی شدید این عطر مناسب شب های گرم و پرهیاهوست.

    سبک: هوس برانگیز

    فصل: پاییز، زمستان و شب های تابستان

عطر مردانه ی اترنیتی از کلوین کلاین

اگر شما شخصی هستید که به دنبال چیزی اصیل که هیچ گاه از رده ی مد و فشن خارج نشود می گردید عطر اترنیتی کالوین کلاین انتخاب مناسبی برای شماست. این عطر با ترکیبی از بوی شیرین و مردانه تشکیل شده است. این عطر لطیف و غیر معمول هیچ گاه در مجذوب کردن اشخاص مخصوصا خانم ها شکست نمی خورد. بالاتر از همه، این عطر به عنوان ادای احترام به ازدواج شخص کالوین کلاین طراحی شده است. به همین دلیل است که عطر اترنیتی حدود دو دهه است که در لیست برترین عطرهای مردانه جاخوش کرده است.

    سبک: رمانتیک و جذاب

    فصل: بهار، تابستان

عطر کروم لوریس آزارو

عطر کروم برند آزارو یکی از عطرهایی است که مردم اغلب در مورد آن در فروم ها و انجمن ها صحبت می کنند. بوی چوبی-مرکبات این عطر هم برای مناسبات رسمی مناسب است و هم برای ملاقات های صمیمی و عاشقانه ی ضیافت های شبانه. از آن جایی که بوی آن خیلی شدید نیست می توانید آن را سر کار هم استفاده کنید. با این حال قدرت رایحه اش آن قدر هست که موقعی که در اداره ی خود راه می روید بوی شما همچون ردپایی از شما به جا خواهد ماند.

    سبک: غیر رسمی، محل کار

    فصل: تمام فصول

عطر ادکلن کرید گرین اریش تویید

هر چند که این عطر حدود ۲ دهه قبل تولید شده است تا به امروز جزو لیست عطرهای برتر جهان به شمار می رود. لیستی که شامل عطرهای افراد مشهوری چون جورج کلونی(George Clooney)، کلینت ایستوود(Clint Eastwood)، پیرس برازنان(Pierce Brosnan) و بسیاری دیگر می شود. اگر همیشه دوست داشته اید در فضای سبز روستاها قدم بزنید و نسیم خوشی صورت شما را نوازش کند پس این عطر را یک بار اسپری کنید چون همان احساسات را در شما القا می کند. این عطر بویی نشاط بخش، پر انرژی و لطیف دارد و  هم برای مناسبات رسمی و غیررسمی مناسب است.

    سبک: کلاسیک، پرطراوت

    فصل: بهار، تابستان، پاییز

عطر و ادکلن مردانه ی جورجیو آرمانی کد

عشق درونی و عاشقانه ی خود را با بهترین عطر مردانه ی برند جورجیو آرمانی یعنی عطر آرمانی کد که جز ۲۳ عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار می باشد  در معرض نمایش قرار دهید که ترکیبی دلفریب از ترنج و لیموی تازه است. این عطر فوق العاده تحریک برانگیز است و برای مردان معاصر امروزی ایده آل است. اسپری کردن مقدار کمی از عطر آرمانی کد روی پوست شما روشی عالی برای افزایش جذابیت و شیک پوشی قبل از یک قرار ملاقات عاشقانه است.

    سبک: مدرن و هوس برانگیز

    فصل: پاییز و زمستان

همچنین “ارس خرید” فروش لوازم آرایشی اصل را با بهترین قیمت انجام می دهد.

منبع: ارس خرید

دکمه بازگشت به بالا