استانی

جان باختن۲۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان رضوی 

به گزارش مجله زنده خبری، دکتر محمد پهلوان افزود: از این تعداد فوتی ناشی از کرونا ۱۲ نفر مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که آن هم مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند افزایش ابتلا به کرونا، شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ درصد افزایش یافته است و از ۲۰۲ نفر در یکم فروردین به ۲۵۱ نفر در ۱۹ فروردین ماه رسیده است.
وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد ۴۱ بیمار در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مداوا قرار دارند.
پهلوان اظهار کرد: هم اینک ۴۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۸ بیمار است.
وی افزود: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در سطح جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامدهای آن جلوگیری شود.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا