اجتماعیبرترینهای کسب و کار

پیراهن و سارافون بهاره دخترانه 1 – 3 سال + تصاویر

سارافون های بهاری دخترانه

به نظرم سارافون بچه گانه از شیرین ترین لباس هایی است که دختر بچه ها میچوشند و حسابی ناز و دلبر می شوند ، ضمن این که این لباس ها خیلی متنوع هستند و تفاوت های زیادی از نظر جنس و طرح و رنگ در بازار دارند و هم برای فصل های مختلف سال هم تابستان و هم بهار مناسبت است. لباس بهاری بچه گانه از جمله خریدهایی است که برای والدین لذت بخش است. مدل های لباس دخترانه بچه گانه آن هم برای فصل بهار بسیار متنوع و دارای طرح و رنگ فراوان است. پارچه های گلدار و زیبا با برش های فوق العاده و دوخت های بی نظیر لباس های دخترانه، باعث شده که هر بیننده ای را که شاهد مدل های ویترین مغازه هاست به واکنش وادارد.

شاید به خاطر لباس های شیک و زیبای دخترانه هر فردی دوست داشته باشد دختربچه داشته باشد تا بتواند از این لباس ها را بخرد و تنش کند و لذتش را ببرد. اگر به دنبال خرید لباس بهاره دخترانه هستید بهتر است ابتدا مدل های متنوعی را که در این مقالۀ روزچین معرفی می شوند ببینید تا بتوانید خرید باب میلتان را انجام دهید. هوا در روزهای اول سال و بهار کمی خنک است، پس بهتر است لباس های چند تیکه ای را که دارای جوراب شلواری و سویشرت هستند خریداری کنید تا دختر نازنینتان سرما نخورد. حُسن این مدل لباس ها این است که هنگام گرم شدن و آفتابی بودن هوا تنها کافی است سارافون آن را به کودکتان بپوشانید.

جنس های بهاره لباس کودکان معمولاً از جنس نخ پنبه بوده و بسیار لطیف و خنک هستند، برای شست و شوی لباس کودکان بهتر است از پودر لباسشویی مخصوص کودکان که معمولاً پودر صابون است استفاده کنید و لباس هایشان را جداگانه بشویید. برخی ها از لباسشویی های کوچک سطلی برای این منظور استفاده می کنند که این عالی است. در این ماشین ها هرگز لباس روشن کودکتان زیبایی اش را از دست نخواهد داد، البته باید هنگام شست و شو تفکیک رنگ لباس ها را به درستی انجام دهید.

جهت دریافت لیست قیمت لباس نظامی بچه گانه و لباس یگان ویژه بچه گانه و لباس نیروی انتظامی با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های سارافون دخترانه زیبا و ارزان+قیمت روز

یکی از پوشاک زیبا و مورد علاقه دختر بچه‌ها سارافون دخترانه می‌باشد. امروزه این لباس به یکی از پرکاربرد‌ترین پوشاک بین دختر خانم‌ها مبدل شده است. این لباس استایل کاملا متفاوتی در کودک شما ایجاد می‌کند و برای مجالس جشن و مهمانی بهترین گزینه هستند. یکی از جدیدترین مدل‌های سارافون دخترانه که به تازگی هم وارد بازار شده مدل پیش‌بندی است. این مدل به سرعت جا افتاد به طوری که جزو یکی از پرفروش‌ترین لباس‌های دخترانه سال قرار دارد. اگر می‌خواهید تیپ دختر شما با دیگران متفاوت باشد، حتما برای او سارافون پیش‌بندی خریداری کنید.

در کشور ایران هوا از فصل اسفند و با شروع سال جدید رو به خوبی می‌رود و روز به روز هوا مطلوب‌تر می‌شود. به همین علت سارافون دخترانه یک پوشاک عالی برای نوروز و فصل بهار است. همچنین شما در ماه‌ بعدی یعنی تابستان هم می‌توانید از آن استفاده کنید، زیرا سارافون یک لباس تابستانه هم محسوب می‌شود. سارافون دخترانه دست شما را برای انتخاب باز گذاشته زیرا دارای مدل‌های زیادی است و می‌توان آن را با هر پوشاکی ست کرد. سارافون دخترانه را می‌توان در فصل پاییز هم استفاده کرد، برای این کار شما نیاز به یک زیر سارافونی بافت و یک جوراب شلواری بافت دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود تصمیم گرفته‌اید که یک سارافون دخترانه خریداری نمایید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. سایت کیمیک در این مقاله شما را با انواع سارافون دخترانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سارافون دخترانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از سارافون‌ دخترانه چیست؟

سارافون در واقع نوعی لباس دخترانه است که فاقد هر گونه آستین می‌باشد، البته ممکن است آستین کوتاه داشته باشد البته در حدی نیست که بتوان به آن آستین گفت پس دارای آستین نمی‌باشد، این لباس بیشتر برای دختر خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از سارافون دخترانه باید در زیر این لباس از زیر سارافونی استفاده کنید. همچنین به جای شلوار در زیر سارافون از جوراب شلواری بچه‌گانه استفاده می‌شود. البته شما می‌توانید از ساپورت و لگ هم استفاده نمایید. سارافون انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می پردازیم.

انواع مدل‌های سارافون‌ دخترانه:

  • سارافون دخترانه پیش‌بندی: در واقع همان بیلرسوت است که معمولا دارای دو عدد بند از جنس پارچه سارافون می‌باشد که از پشت به سارافون دوخته شده‌اند. این بند‌ها از روی شانه عبور کرده و از جلو با دکمه‌های فلزی یا پلاستیکی به سارافون متصل می‌شود. این مدل سارافون سر تا پا پوشیده شده و نیاز به زیر سارافونی ندارد‌. در زیر این مدل یک پیراهن یقه ب ب یا یقه اسکی پوشیده می‌شود.
  • سارافون دخترانه جلو بسته: همان طور که از نام این مدل سارافون پیداست، قسمت جلوی آن‌ها بر خلاف مدل قبلی بسته است و به جای استفاده از بند در این مدل حالت یک تاپ یقه گرد دارند. این مدل تقریبا شبیه سرهمی دخترانه است و از بالا پوسیده می‌شود و در زیر آن‌ها حتما باید از جوراب شلواری استفاده کرد زیرا حالت دامن دارند.
  • سارافون دخترانه عروسکی: این مدل سارافون دقیقا مشابه سارافون‌های قبلی می‌باشد با این تفاوت که طرح روی آن‌ها عروسکی است و یا یک عروسک به جلوی آن‌ها دوخته شده که مناسب دخترخانم‌های ۱ تا ۲ ساله هستند. برای دختران ۲ سال به بالا معمولا دارای کراوات یا پاپیون می‌باشند که پاپیون به کمر آن‌ها بسته می‌شود. این مدل دارای دامن هستند یعنی در زیر آن‌ها حتما باید جوراب شلواری پوشید.
  • سارافون دخترانه تابستانی: شباهت زیادی به سارافون‌های پیش بندی دارند با این تفاوت که بند آن‌ها از دو طرف به سارافون دوخته شده است. جنس پارچه این سارافون‌ها معمولا از پارچه نازک و خنک مانند حریر می‌باشد. مناسب فصل تابستان هستند زیرا از ناحیه سینه‌ها و پشت کمر باز بوده و فقط دو بند نازک قرار می‌گیرد. در قسمت پایین دارای دامن هستند این قابلیت به خنک بودن بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.
  • سارافون دخترانه جین: جین یک پارچه محبوب است و به دلیل زیبایی و مقاومت خیلی زیاد بیشتر لباس‌های دخترانه و پسرانه از این جنس ساخته می‌شوند. جین در واقع همان پارچه کتان است اما با ضخامت بسیار بیشتر پس اگر به دنبال یک تیپ اسپورت برای کودک خود هستید، بهترین گزینه ممکن استفاده از سارافون جین یا لی است.
  • سارافون دخترانه دکمه دار: این نوع سارافون شباهت زیادی به یک مانتو دارد، با این تفاوت که آستین آن کوتاه بوده یا فاقد آستین است. از قسمت جلو از بالا تا پایین دکمه می‌خورد به همین علت به این مدل سارافون دکمه دار می‌گویند. برخی مدل‌ها از جلو به وسیله دکمه باز و بسته می‌شوند و در برخی مدل‌های دیگر دکمه‌ها تزئینی هستند.
  • سارافون دخترانه اسپورت پیش‌بندی: اسپورت به معنی ورزشی است در واقع این مدل سارافون به صورت کشی و چسبیده است. و خیلی راسته روی بدن قرار گرفته و فرم زیبایی به بدن شما می‌دهد. این مدل برای ورزشکاران استفاده می‌شود زیرا تیپ ورزشکاری آن‌ها را بهتر نمایش می‌دهد. برای دختر بچه‌ها هم این مدل وجود دارد و تیپ کودک را بهتر نمایش می‌دهد.
دکمه بازگشت به بالا