اجتماعیبرترینهای کسب و کار

مهمترین نکات در خرید گل سالگرد تولد همسر

اصول مهم در انتخاب گل تولد + فروش دسته گل اصفهان

اگر به دنبال خرید هدیه ای مناسب برای تولد عزیزانتان و سورپرایز تولد در اصفهان هستید، خرید گل می تواند هدیه ای مناسب برای عزیزانتان باشد.

خواه در حال خرید هدیه تولد برای همسر یا  دوستی که در یک شهر دوردست زندگی می کند، باشید یا سفارش سبد گل آنلاین اصفهان؛ تصمیم گیری در مورد چگونگی برگزار کردن  تولد و خرید هدیه جشن تولد یک شخص نزدیک به شما می تواند سخت باشد. گلها می توانند یک راه عالی برای اهمیت بخشیدن به یک روز خاص باشند، به ویژه اگرارسال گل را به طور اختصاصی  برای آدرس آن شخص انجام دهید، می تواند سوپرایز بسیار خوبی باشد؛

اما زبان و معانی پشت هدیه دادن گل به عنوان هدیه تولد چیست و چگونه می توانید ازسوء برداشت یا انتقال پیام اشتباه همراه هدیه خود جلوگیری کنید؟ در این مقاله ما برخی از نکات کلیدی در انتخاب گل تولد و آنچه که باید و نباید هنگام ارسال یک دسته گل انجام دهید را پوشش داده ایم. خرید گل به عنوان هدیه تولد قطعاً تصمیم خوبی است خرید اینترنتی گل برای بانوی ویژه در زندگی شما یک تصمیم مناسب تلقی می شود؛ اما ممکن است در انتخاب گل مناسب به دردسر بیافتید و برایتان سخت باشد تا از میان تعداد زیادی گل، هدیه تولد مناسب خود را انتخاب کنید.

گل های زیادی برای انتخاب وجود دارند و بسیاری از رنگ ها و چیدمان ها ممکن است شما را دچار تردید و شک کند، کمی دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. حتی اگر می خواهید بیش از یک دسته گل خریداری کنید و برای افراد متفاوتی مانند خواهر، مادر و یا یک دوست این گل را ارسال کنید، ممکن است مدت زیادی را صرف انتخاب گل و چیدمان آن انجام دهید.

نکات اولیه در انتخاب گل تولد

می توانید از کسی که می خواهید برای او دسته گل می خرید بپرسید که گل مورد علاقه او چیست، اما این باعث می شود دیگر سوپرایزی در کار نباشد و کار شما لو رود. یا شما می توانید دسته گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و با سلیقه خودتان پیش بروید. در هر صورت، بیشتر خانمها از این ژست هدیه دادن قدردانی می کنند. ولی برای اینکه مخاطب شما بیشتر تحت تاثیر قرار بگیرد و واقعا شگفت زده شود، می توانید راهنمای زیر را برای انتخاب  دسته گل مورد نظرتان که ممکن است برای همسر، اقوام، دوستان و همکاران خود باشد  را در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید.

وضعیت روابط خود، شخصیت و سبک مخاطبتان را در نظر بگیرید و سوال های زیر را از خود بپرسید، آیا او فرد سنتی است و از سنت های قدیمی لذت می برد یا او بیشتر یک فرد ماجراجو است که از سوپرایز های عجیب و غریب لذت می برد؟ آیا او یک فردرمانتیک عاشق گل سرخ است؟ آیا او عاشق طراوت است و زمین و طبیعت را دوست دارد؟ اگر این طور است شاید خرید یک گیاه برای کادو تولد اوانتخاب خوبی باشد. آیا او فردی متفاوت است؟ پس او ممکن است عاشق ارکیده ها و سایر گیاهان متفاوت گرمسیری باشد.

اصولی برای خرید هدیه تولد الخصوص خرید گل

تمرکز این مقاله برای خرید هدیه تولد، گل‌ها هستند. انواع و رنگ‌های زیادی از گل ها در بازار وجود دارد که شما مطمئن باشید چیزی را پیدا می‌کنید که چشم شما را ‌بگیرد. انواع گل هایی که برای دسته‌گل جشن تولد گرفته می‌شوند؛ شامل گل‌های داودی، رزهای سرخ و میخک هستند.

شما ممکن است گل ماه تولد را در دسته گل خود به عنوان یک ایده سنتی در نظر بگیرید؛ اما این هم ایده بدی نیست. اگر به دنبال چیزی بسیار منحصر به فرد هستید، شکوفه عجیب و غریب یک گل مثل ارکیده را انتخاب کنید. برای یک فرد دوستدار گل ها، یک گیاه گلدار آپارتمانی یک انتخاب زیبا خواهد بود که مخاطب شما می‌تواند سال‌ها برای  به آن رسیدگی کند و هدیه تولدش چیزی ماندگار باشد.

انتخاب رنگ گل تولد

اگر مطمئن نیستید چه رنگی می تواند مناسب باشد، یک دسته گل با رنگ شاد، متشکل از چندین رنگ مثل زرد، نارنجی، ارغوانی و صورتی روشن را در نظر بگیرید. یک دسته‌گل تک رنگ نیز می‌تواند یک هدیه با مفهوم و پر از قدردانی باشد.

این فکرخوبی است که برخی از شناخته‌شده‌ترین گل هارا در نظر بگیرید تا از ارسال پیغام اشتباه اجتناب کنید. برای مثال، رزهای سرخ نماد عشق هستند و ممکن است یک هدیه ناشیانه برای یک همکارباشد. گل‌های رز زرد از طرف دیگر نماد دوستی هستند و بنابراین هدیه مناسب‌تری برای همکار شما هستند.

از دادن میخک زرد به هر کسی که به احتمال زیاد معنای گل ها را درک کند، خودداری کنید، چون این رنگ گل ها سمبل طردکردن و ناامیدی هستند. به همین ترتیب، سوسن نارنجی رنگ نماد تنفر، خشم و عصبانیت است.

اصول مهم انتخاب گل تولد برای افراد مختلف

هدیه دادن گل به همسر یا نامزد

اگر متاهل هستید و یا در رابطه با فردی هستید، گل‌ها می‌توانند یک راه عالی برای سورپرایز کردن مخاطب خاصتان باشند. یک دسته‌گل رز قرمز یا صورتی، معنای عشق ماندگار را بیان می کند. گل سرخ را می توانید به عنوان هدیه فوق العاده  به آدرس محل کار همسرتان ارسال کنید- یک تکه و چیز دیگری مانند هدیه ای که همیشه دوست داشته اند را در یک رستوران به او تقدیم کنید. علاوه بر این اگر فکر می کنید تنها دسته گل کم است می توانید در کنارش کارت هدیه و یا هر ایده ی دیگری را که دارید عملی کنید.

هدیه دادن گل‌ به یک دوست بسیار نزدیک

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید فرستادن گل برای روز تولد یک دوست نزدیک کار اشتباهی است. حتی یکی از دوستان جنس مخالف. نکته مهم، همان طور که گفته شد انتخاب گل‌هایی است که پیغام اشتباهی را ارسال نمی‌کنند. فرستادن یک دسته‌گل سرخ به همسر شما در روز تولدش، رمانتیک ترین کار ممکن است. اگر می‌خواهید از یک شیوه سوپرایز خنثی و معمول استفاده کنید، به دنبال رزهای زرد یا طلایی بروید. رزهای زرد نماد دوستی هستند. گل‌های رز طلایی با طراوت هستند و معنی خاصی را در بر نمی گیرند؛ پس می توانند هدیه مناسبی باشند.

هدیه دادن گل‌ به کسی که دور از شما زندگی می‌کند

اگر به دنبال هدیه برای یک دوست یا یک عضو خانواده که در طرف دیگر کشور زندگی می‌کنند، هستید؛ گل ها یک هدیه تولد عالی هستند. این روزها، شما می‌توانید هر چیزی را به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را به نشانی مورد نظرخود ارسال کنید، بنابراین خرید برای دوستان دور از شما آسان‌تر از آن چیزی است که قبلاً بود.

معنی گل ها برای تولد

اگر بدانید هر گل با خود چه پیامی دارد، می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

به عنوان مثال زنبق پیام آور تحسین است و شاید برای هدیه دادن به افرادی که موفقیت برایشان مهم تر است مثل یک دانشجو و یا یک مرد موفق، هدیه مناسبی باشد. گل داوودی نماد دوستی است و می‌توان آن را به یک دوست صمیمی هدیه داد.

برای آشنایی با معنا و مفهوم هر گل می‌توانید مطلب هر گل چه معنا و مفهومی پنهانی دارد را مطالعه کنید.

نه تنها هر گل معنی خاص خود را دارد بلکه رنگ برخی گلها مفهوم خاصی را به همراه دارند. اما نکته اینجاست که حتی در کشورها و فرهنگ‌های متفاوت معنی گلها متفاوت خواهد بود!

به عنوان مثال هر رنگ رز پیام خاصی دارد؛ رز سفید نماد پاکی و جوانی، زرد نماد شادی و دوستی و رز قرمز نماد عشق وداشتن احساس عاشقی نسبت به طرف مقابل است.

به عنوان یک راهنمای کلی می توانیم بگوییم بهترین گل تولد از نظر معنی و پیام به ترتیب گل لیلیوم، گل ارکیده، گل رز قرمزو گل ژربرا هستند.

زیرا گل لیلیوم نماد شادی و خوشبختی است. گل ارکیده نماد عشق و شکوه و بزرگی است. گل رز قرمز نماد عشق و گل ژربرا نماد پاکی و شادی است و برای هدیه دادن به خانم ها در هر سنی مناسب است. پس به دنبال گلی باشید که پیام مورد نظرتان را به خوبی منتقل کند.

اما یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به آقایان می‌تواند گل اورینتال معطر که به معنی شادی است باشد.

دکمه بازگشت به بالا