برترینهای کسب و کارعمومی

بررسی تخصصی فلش مموری اپیسر 32 گیگابایت مدل AH11G

بررسی فلش مموری اپیسر (Apacer) مدل AH11G

در عصر ارتباطات فلش مموری‌ها جایگاه قابل توجهی در میان مردم و تکنولوژی پیدا کرده است. امروزه اکثر اطلاعات در یک حافظه کوچک در قالب فلش مموری جای می‌گیرد. بنابراین باید در انتخاب فلش مموری که ویژگی‌های ظاهری و پشتیبان خوبی باشد دقت کرد. همچنین این یک ابراز مهم برای حفاظت از اطلاعات ماست. فلش مموری اپیسر 32 گیگابایت مدل AH11G دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می‌باشد. این محصول جذاب برند سیبراتون با قابلیت‌های کاربردی فراوان است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

برای انتقال اطلاعات و یا همراه‌ داشتن فایل‌های ضروری اولین و سریع‌ترین راهی که به ذهنمان می‌رسد استفاده از فلش‌مموری است. فلش‌مموری‌ها امروزه در ابعاد و طرح‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند و همین امر انتخاب را برای ما سخت‌تر می‌کند و مارا با انبوهی از طرح‌ها و مشخصات مواجه می‌سازد. فلش‌ مموری 32 گیگابایتی «AH11G» شرکت «اپیسر»، یک فلش‌مموری زیبا و مقاوم است. این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد. فلش مموری Apacer مدل AH11Gضد آب و گرد و غبار می باشد.

فلش‌مموری 32 گیگابایتی «AH11G» شرکت «اپیسر»، یک فلش‌مموری زیبا و مقاوم است. این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد. برای انتقال اطلاعات و یا همراه‌ داشتن فایل‌های ضروری اولین و سریع‌ترین راهی که به ذهنمان می‌رسد استفاده از فلش‌مموری است. فلش‌مموری‌ها امروزه در ابعاد و طرح‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند و همین امر انتخاب را برای ما سخت‌تر می‌کند و مارا با انبوهی از طرح‌ها و مشخصات مواجه می‌سازد.

دارای جای بند اویز میباشد که خطر گم شدن آن را هم کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای این مدل امکان چاپ لیزر بر روی دو طرف فلش را دارامیباشد جنس بدنه این فلش مموری از فلز میباشد که بسیار مقاوم است این فلش مموری با طراحی زیبا و سایز فوق العاده کوچکی که دارد بهترین انتخاب برای تمامی سلیقه ها می باشد.

قابلیت اتصال به حلقه کلید یا بند

فلش مموری Apacer مدل AH11G دارای یک حفره جهت قرارگیری بند یا زنجیر است. می‌توان آن را به تلفن هوشمند یا حلقه کلید وصل کرد تا کاربر آن را ساده‌تر از همیشه حمل کند.

طرحی ساده و شیک

AH11D با ابعادی بسیار کوچک و بند انگشتی و در رنگ‌ تیتانیوم نقره‌ای با بدنه‌ی ضد خش در بازار عرضه شده است.

مشخصات فنی

رابط کاربری قابل استفاده در این فلش پورت USB2.0 است. این محصول همچنین در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت موجود است. از استانداردهای بکار رفته در این فلش مموری علاوه بر قابلیت ضد گرد و غبار بودن می‌توان به CE، FCC و RoHS اشاره کرد که با استاندارهای جهانی مطابقت دارد. این یکی از جدیدترین محصولات ساخت چین است که وارد بازار ایران شده است.

مشخصات کلی و فنی محصول:

رابط : USB 2.0

ظرفیت : 32 گیگابایت

مقاومت در برابر آب :

مقاومت در برابر ضربه :

مقاومت در برابر گرد و غبار :

ضد اثر انگشت و لک :

ابعاد : 3 × 10 × 23 میلی‌متر

وزن : 3.8 گرم

منبع تغذیه : USB Type-A

نشانگر LED :

سرعت انتقال اطلاعات : 480 مگابیت بر ثانیه

سازگار با: سیستم عامل هایWindows, macOS, Android

سایر مشخصات: دارای حفره بند آویز، دارای استانداردهای CE, EAC, FCC, RoHS, UKCE

دیگر ویژگی های فلش مموری اپیسر مدل AH11G

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فلش مموری اپیسر مدل AH11G محصولی کوچک و بند انگشتی است که در ابعاد جمع و جوری به اندازه 23×10×3 میلیمتر و وزن سبکی معادل 3.8 گرم تولید و روانه بازار شده است؛ بنابراین به راحتی در کیف و حتی جیب لباس شما جای می گیرد و امکان حمل آسان را در اختیار شما می گذارد. در ساختار بدنه این فلش مموری از مواد فلزی بادوام استفاده شده است تا بتواند در برابر نفوذ گردوغبار، ضربه و همچنین آب به خوبی مقاومت کرده و از داده های شما به طور کامل محافظت کند.

از دیگر ویژگی های مهم در طراحی فلش مموری اپیسر مدل AH11G، وجود یک حفره کوچک در بالای بدنه است که برای اتصال انواع بند یا جاکلیدی مورد استفاده قرار می گیرد و از این طریق امکان حمل آسان تر و جلوگیری از گم شدن را فراهم می کند. به علاوه بدون درپوش طراحی شده است تا نگرانی شما را بابت گم شدن آن برطرف کند. فلش مموری اپیسر مدل AH11G دارای فضای داخلی به اندازه 32 گیگابایت است که بدین ترتیب به شما امکان می دهد انواع اطلاعات خود اعم از عکس ها، فیلم های با حجم بالا و موسیقی ها را با خیال راحت در آن ذخیره و نگهداری کنید و در صورت نیاز آن ها را با سرعت مطلوبی به دیگر دستگاه ها انتقال دهید.

AH11G با اکثر سیستم عامل های رایج در بازار سازگار است و از طریق رابط USB 2.0 به راحتی با آن ها ارتباط برقرار می کند؛ به طوری که اطلاعات شما را با سرعت بالایی می خواند و آن ها را با سرعت 480 مگابایت بر ثانیه انتقال می دهد. در نتیجه می توانید داده های مهم و پرونده های شخصی خود را در این دستگاه ذخیره سازی قابل حمل نگهداری کنید و به هیچ عنوان نگران از بین رفتن یا آسیب دیدن آن ها نباشید؛ زیرا اپیسر AH11G با فراهم کردن فضایی گسترده و قابل اعتماد رضایت شما را به طور کامل جلب می کند.

جمع بندی بررسی فلش مموری اپیسر مدل AH11G

فلش مموری اپیسر مدل AH11G محصولی کوچک و بند انگشتی است که در ابعاد جمع و جوری به اندازه 23×10×3 میلیمتر و وزن سبکی معادل 3.8 گرم تولید و روانه بازار شده است؛ بنابراین به راحتی در کیف و حتی جیب لباس شما جای می گیرد و امکان حمل آسان را در اختیار شما می گذارد. در ساختار بدنه این فلش مموری از مواد فلزی بادوام استفاده شده است تا بتواند در برابر نفوذ گردوغبار، ضربه و همچنین آب به خوبی مقاومت کرده و از داده های شما به طور کامل محافظت کند.

از دیگر ویژگی های مهم در طراحی فلش مموری اپیسر مدل AH11G، وجود یک حفره کوچک در بالای بدنه است که برای اتصال انواع بند یا جاکلیدی مورد استفاده قرار می گیرد و از این طریق امکان حمل آسان تر و جلوگیری از گم شدن را فراهم می کند. به علاوه بدون درپوش طراحی شده است تا نگرانی شما را بابت گم شدن آن برطرف کند.

فلش مموری اپیسر مدل AH11G دارای فضای داخلی به اندازه 32 گیگابایت است که بدین ترتیب به شما امکان می دهد انواع اطلاعات خود اعم از عکس ها، فیلم های با حجم بالا و موسیقی ها را با خیال راحت در آن ذخیره و نگهداری کنید و در صورت نیاز آن ها را با سرعت مطلوبی به دیگر دستگاه ها انتقال دهید.

AH11G با اکثر سیستم عامل های رایج در بازار سازگار است و از طریق رابط USB 2.0 به راحتی با آن ها ارتباط برقرار می کند؛ به طوری که اطلاعات شما را با سرعت بالایی می خواند و آن ها را با سرعت 480 مگابایت بر ثانیه انتقال می دهد. در نتیجه می توانید داده های مهم و پرونده های شخصی خود را در این دستگاه ذخیره سازی قابل حمل نگهداری کنید و به هیچ عنوان نگران از بین رفتن یا آسیب دیدن آن ها نباشید؛ زیرا اپیسر AH11G با فراهم کردن فضایی گسترده و قابل اعتماد رضایت شما را به طور کامل جلب می کند.

دکمه بازگشت به بالا