اقتصادیبرترینهای کسب و کار

معرفی بهترین کیف پول های سوشی (SUSHI)

سوشی ارز رایج صرافی سوشی سواپ ( Sushi Swap ) است. این پروژه به عنوان استخری برای مشارکت در پروژه‌های دیفای (  DeFi) رونمایی شد. این صرافی تنوع موجود در بازارهای مالی را افزایش داد و خدماتی مانند پرداخت جایزه با توکن Sushi را میسر کرد.

این پروژه یکی از پروژه‌های موفقی است که در بستر اتریوم راه‌اندازی شده است و با طراحی منحصر به فرد خود توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از بهترین کیف پول های سوشی آشنا کنیم؛ زیرا مهم‌ترین نکته برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال نگهداری از ارز است. بدون در اختیار داشتن یک والت مناسب برای خرید اقدام نکنید.

توکن سوشی

این توکن بر پایه شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است ازاین رو یک توکن ERC-20 به شمار می‌رود. کاربرانی که نقدینگی موردنیاز شبکه را تامین می‌کنند در ازای مشارکت خود این توکن را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. از سوی دیگر دارندگان این توکن حق دارند در مورد تصمیم‌گیری‌های شبکه اظهار نظر کنند.

بهترین کیف پول برای نگهداری سوشی

انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری سوشی به سبک معاملاتی شما بستگی دارد. برای دستیابی به بهترین نتیجه باید با در نظر گرفتن استراتژی معاملاتی خود وارد معامله شوید. به عنوان مثال به عنوان یک معامله‌گر روزانه شما به یک کیف‌پول نرم‌افزاری نیاز دارد که مدام به اینترنت متصل باشد؛ به این ترتیب می‌توانید بدون معطلی وارد بازار شوید و از فرصت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنید.

اما اگر به عنوان یک معامله‌گر سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت را ترجیح می‌دهید می‌توانید از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری استفاده کنید. کیف پول سخت‌افزاری برای نگهداری طولانی مدت انتخاب بسیاری مناسبی است.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو (Ledger Nano)

کیف پول سخت‌افزاری بهترین گزینه برای نگهداری از ارز دیجیتال است و به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت دارایی خود را در فضایی ایمن نگهداری کنید. در نظر داشته باشید که ممکن است برای خرید کیف ‌پول‌های سخت‌افزاری به بودجه بیشتری نیاز داشته باشید، اما این بودجه به حفظ امنیت دارایی دیجیتالی شما کمک می‌کند.

برند لجر یکی از بهترین کیف‌پول‌های موجود در بازار است و امنیت دارایی شما را به خوبی تامین می‌کند. این کیف پول‌ها برای نگهداری طولانی‌مدت دارایی مناسب هستند و به شما اجازه می‌دهند دارایی خود را در فضایی آفلاین نگهداری کنید.

این والت شباهت زیادی به دستگاه‌های یو اس بی دارد. شما می‌توانید یک از انواع نانو اس و نانو ایکس را برای نگهداری سوشی انتخاب کنید.

کیف پول وان انیچ نتورک (1inch Wallet)

این کیف پول برای معامله‌گران حرفه‌ای و بی‌تجربه مناسب است و تمام امکانات موردنیاز شما را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به سرعت به بازارهای معاملاتی دسترسی پیدا کنید و خرید و فروش سوشی را انجام دهید.

کیف پول تراست والت (Trust wallet)

تراست والت دومین کیف پول نرم‌افزاری این فهرست است که برای نگهداری سوشی سواپ طراحی شده است. این کیف پول به صورت متن باز طراحی شده است یعنی تمام کاربران می‌توانند کدنویسی‌های این والت را مشاهده کنند. شما می‌توانید این والت را روی گوشی اندروید یا iOS خود نصب کنید. این والت برای نگهداری سوشی و تمام توکن‌هایی که با استاندارد ERC-20 طراحی شده‌اند استفاده کنید.

کیف پول کوینومی (Coinomi)

این کیف پول نرم‌افزاری برای نگهداری سوشی ایده‌آل است و بسیاری از معامله‌گران از این والت برای نگهداری از سوشی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این نرم‌افزار را روش گوشی‌های هوشمند یا دستکتاپ نصب کنید و در کنار سوشی بیش از 1000 توکن دیگر را در این والت نگهداری کنید. این والت یکی از امن‌ترین والت‌‌های موجود در بازار است.

کیف پول متامسک (Metamask)

این کیف پول برای نگهداری اتریوم در سال 2014 معرفی شد. اما در ادامه دیگر توکن‌های ERC-20 نیز در این والت نگهداری شدند. شما می‌توانید این کیف پول را به صورت یک افزونه به مرورگر خود اضافه کنید و به سادگی به صرافی‌ها دسترسی پیدا کنید.

کیف پول لومی (Lumi Wallet)

با انتخاب این کیف پول شما می‌توانید در کنار سوشی، 1000 ارز دیجیتال دیگر را نیز نگهداری کنید. این والت در سه نسخه، اندروید، iOS و تحت وب طراحی شده است. رابط کاربری ساده این کیف پول برای کاربران بی‌تجربه قابل فهم است و کاربران با‌تجربه نیز به تمام امکانات موردنیاز خود دسترسی دارند.

نرم افزاری یا سخت افزاری؟

شاید تصور کنید که کیف پول‌های سخت‌افزاری از آنجایی که دارایی شما را به دور از اینترنت نگهداری می‌کنند انتخاب بهتری هستند، اما فراموش نکنید که این روزها شمار کیف‌پول‌های نرم‌افزار امن در بازار افزایش پیدا کرده است و اگر پیش از انتخاب والت به درستی تحقیق کنید می‌توانید والت‌های آنلاینی را انتخاب کنید که از ضریب امنیتی بالایی برخوردارند به خوبی از دارایی شما محافظت می‌کنند.

والت‌های نرم‌افزاری به شما اجازه می‌دهند بدون اتلاف وقت وارد معامله شوید و از نوسانات بازار به بهترین شکل استفاده کنید. این والت‌ها برای نوسان‌گیری و معامله روزانه مناسب هستند. البته اگر علاقه‌ای به والت‌های نرم‌افزاری ندارید اما می‌خواهید روزانه وارد معامله شوید، می‌توانید دارایی خود را در والت صرافی نگهداری کنید. به این ترتیب صرافی با استفاده از والت‌های سخت‌افزاری امنیت دارایی شما را تعیین می‌کند، البته اگر در انتخاب صرافی دقت کافی را به خرج داده باشید.

بهترین کیف پول سوشی

قبل از خرید ارز دیجیتال سوشی باید کیف پول مناسبی را نگهداری این ارز انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین والت باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده هنگام انتخاب والت برای نگهداری سوشی، توجه به سبک معاملاتی است. شما به عنوان یک معامله‌گر روزانه یا معامله‌گر بلندمدت به والت‌های متفاوتی نیاز خواهید داشت. در این مقاله سعی کردیم با معرفی بهترین والت‌های سوشی شما را در مقایسه انواع کیف پول ها یاری کنیم. هنگام مقایسه استراتژی‌ معاملاتی، میزان تجربه و نوع ارزهایی که برای خرید در نظر دارید را در نظر بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا