فرهنگ و هنر

«عقل و جنون» داود آزاد و دف‌نوازان «حیران» در یک تور کنسرت

تور کنسرت‌های «عقل و جنون» با آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد و با همراهی گروه دف‌نوازان حیران از اوایل اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش مجله زنده خبری، حامد علیپور (سرپرست گروه دف نوازان حیران) درباره همکاری این گروه با داود آزاد می‌گوید: امسال قرار است توری از کنسرت‌ها را با عنوان «عقل و جنون» روی صحنه ببریم. در این تور تمام آثاری که اجرا می‌شود، آثاری جدید هستند که در دستگاه‌های اصفهان، شور، همایون و چهارگاه و آوازِ افشاری و شوشتری ساخته شده‌اند.

علیپور ادامه می‌دهد: برنامه‌ تور کنسرت‌های «عقل و جنون» از زنجان شروع می‌شود. بیستم اردیبهشت در زنجان روی صحنه می‌رویم. ۲۴ اردیبهشت در تالار وحدت تهران کنسرتمان را برگزار می‌کنیم. ۳۰ اردیبهشت در تبریز و اواخر خرداد در خوی اجرا خواهیم داشت. احتمالا در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس هم کنسرت‌هایی را برگزار کنیم.

در تور کنسرت‌های «عقل و جنون» داوود آزاد آهنگساز، تنظیم‌کننده و خواننده خواهد بود. همچنین حامد علیپور نوازنده دف و سرپرست گروه است. در این اجراها جاوید ابراهیم پور (نی)، همایون جهانشاهی (تنبک)، نیما رضایی‌فرد (عود) و پیمان اسحاقی (کمانچه) می‌نوازند.

دف‌نوازان حاضر در این اجراها هم عبارتند از: امین امن‌الهی، فریبا حسین‌پور، سلنا پورسعید، مهران فرهنگ، محمدجواد شکورزاده، آیسل فرامرزی، الهه باقری، پویا زادمهر، ستایش صالح و مینا مرادی.

انتهای پیام

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

معنا و زیبایی را به یکجا می‌برم و با قلمی شیرین، نثر و شعر را به هم می‌آمیزم.
دکمه بازگشت به بالا