بررسی کرم روز و شب لاکچری کوین فرانسه

کرم روز و شب دکتر بیز تولید الاستین و کلاژن در پوست صورت را تحریک کرده و مواد مغذی آن بهترین عملکرد را در پوست صورت به همراه دارند. اگر به صورت منظم و مداوم در طی روز از این کرم‌ها استفاده کنید تمام چین و چروک‌های پوست شما کاهش پیدا کرده و پوست شفاف‌تر و شاداب‌تری دارید. بعد از شستشوی پوست خود در ابتدای صبح بهتر از مقداری از این کرم را به صورت یک لایه قبل از میکاپ خود استفاده کنید تا تمام منافذ بزرگ پوست از بین بروند.

کرم شب لاکچری کوین با فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد سبب بازسازی و لطافت پوست صورت می‌شود. می‌توانید برای جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد کک و مک در آن، قبل از خواب از این محصول استفاده کنید. با استفاده از این محصولات شرکت بیز پوست صورت نسبت به قبل مستحکم‌تر شده و جوانی و نشاط آن به طور کامل حفظ می‌شود. ترکیبات مفید موجود در این نوع کرم شب، گرفتگی منافذ پوست صورت و تمام جوش‌های سرسفید و سرسیاه آن را درمان می‌کنند.کرم شب برند لاکچری کوین برای ترمیم و بازسازی پوست، بستن منافذ باز پوست، آبرسانی کردن پوست، کاهش چین و چروک سطحی پوست صورت، جوانسازی و لیفت پوست بهترین گزینه است.

ترکیبات تشکیل دهنده‌ی این کرم، حاوی گلیسیرین، ویتامین E (آلفا توکوفرول)، اسید استئاریک، اسید اسکوربیک (ویتامینC)، دایمتیکون، رتینول، رتین A، رتینوئید، کیوتن (Q10)، هیالورونیک اسید و گلیکولیک اسید می‌باشد. پوست ما روزانه در معرض آسیب های شدید قرار می‌گیرد.  این ترکیبات در رژگونه لاکچری کوین هم وجود دارد به همین دلیل است که مصرف کنندگان زیادی هم دارد .

ویژگی‌های محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین

روغن تقویت ابرو لاکچری کوین تحت لیسانس کشور فرانسه برای مراقبت و حفظ سلامت موهای ابرو تولید شده است. در ترکیبات این محلول ژل تقویتی از مواد مغذی، روغن‌های طبیعی، بیوتین و روغن کرچک استفاده شده است. آقایان و بانوان با داشتن هر نوع پوستی می‌توانند جهت تقویت کردن ابروهای خود از این محلول برند لاکچری کوین استفاده کنند.

ژل ابرو لاکچری کوین ریزش موهای ابروی شما را در کمترین زمان ممکن درمان کرده و سبب پرپشتی و افزایش تراکم آنها می‌شود. از آنجایی که ابروهای پرپشت و پرتراکم در زیبایی صورت شما تاثیر بسیار زیادی دارند، بهتر است این محصول را خریداری کرده و از آن به صورت منظم استفاده این ژل ابرو برند لاکچری کوین ۱ روش درمانی موثر برای افزایش ضخامت تار ابروی شما و رشد مجدد آنها است.

محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین، از ترکیبات ارگانیک، مواد و روغن‌های طبیعی تولید شده و یک محصول تکمیلی برای رشد ابروها محسوب می‌شود. مواد مورد نیاز برای تقویت و رشد ابروها، به وسیله این محلول به طور کامل تامین می‌شوند. افرا در تمامی سنین برای رشد و تکثیر موهای ابرو می‌توانند از این محلول ژل تقویتی برند لاکچری کوین استفاده کنند

دلایل خرید محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین

سرم تقویت ابرو لاکچری کوین با عصاره‌های طبیعی بر روی رشد موهای ابرو اثر فوق العاده قوی می‌گذارد. با تامین ویتامین‌های مورد نیاز رشد موهای ابرو، ریزش آنها قطع شده و رشد آنها تحریک‌ می‌شود. با کمک این ژل می‌توانید ابروهای پرپشت و زیبایی داشته باشید.ژل ابروی مورد نظر برند لاکچری کوین خاصیت‌های بی‌نظیری برای تقویت ابروها و رشد سریع‌تر آنها به همراه دارد. ویتامین‌های طبیعی موجود در این محلول ژل موجب لطافت و نرمی موهای ابرو شده و آنها را به طور کامل تقویت می‌کند.

فولیکول‌های مو در ناحیه ابروها بعد از استفاده از ژل تقویتی برند لاکچری کوین، کاملا تحریک شده و رشد آنها سریعتر می‌شود. بنابراین اگر ابروهای کم پشتی دارید با کمک این محصولات دکتر بیز می‌توانید مشکل خود را برطرف کرده و موهای ریز و ظریف ناحیه ابروهای خود را تقویت کنید. مواد و ویتامین‌های موجود در این محصول برای ضخیم شدن تارهای ابرو بسیار مفید و موثر هستند.چهره شما با داشتن ابروهای منظم و پرپشت نسبت به قبل زیباتر می‌شود، این محلول تقویتی از برند لاکچری کوین می‌تواند در زیباسازی و پرپشتی ابروها به شما کمک بسیار زیادی کند.

قیمت محلول ژل ابرو لاکچری کوین

قیمت ژل ابرو لاکچری کوین با حجم ۴ میل حدود 559 الی 682 هزار تومان است. از این محصول می‌توانید برای مستحکم کردن ریشه‌های ابروهای خود استفاده کنید. اگر تنها برای چندین بار به طور مداوم از این ریمل تقویتی ابرو برند لاکچری کوین استفاده کنید، ریزش موهای ابروی شما کنترل شده و بعد از مدتی به طور کامل قطع می‌شود.

 

محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین محصولی برای تحریک رشد ابرو و پرپشتی آنها است. با این ژل تقویتی ضد ریزش و نرم کننده ابرو، چهره زیباتر و ابروهای متراکم‌تری خواهید داشت. فرمولاسیون پیشرفته این ژل ابرو، از تارهای ابروی شما مراقبت کرده و موجب تقویت آنها می‌شود. در سریع‌ترین حالت ممکن،  بعد از استفاده از این محلول ژل تقویتی، فضای خالی میان ابروهای شما پر می‌شود.

برای استفاده از این محلول تقویتی جهت رشد دوباره ابروها بهتر است آن را حدود دو الی سه بار در طی روز استفاده کنید. برای استفاده کافی است برس محلول را بر روی ابروهای خود به طور منظم بکشید تا مواد آن در تمام فولیکول‌های مو پخش شود. بعد از استفاده از محصول بهتر است مواد را بر روی ناحیه ابروهای خود ماساژ بدهید تا کاملاً جذب شود. بعد از حدود یک الی دو هفته متوجه رشد مجدد تارهای ابروهای خود شده و ابروهای پرپشت‌تر و زیباتری خواهید داشت.

خیلی از خانم ها با مشکل مو خوره، کمبود رشد مو و ضعف مو ها مواجه هستند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین نه تنها ریزش مو را متوقف می کند بلکه ضخامت تار های مو را افزایش داده و موخوره را نیز درمان می کند. این سرم مو های شما را از ریشه تقویت کرده و گزینه ایده آلی برای خانم ها و آقایانی است که به دنبال بهبود بخشیدن مو های نازک و شکننده خود هستند.

سرم سیر سیاه لاکچری کوین

روغن سیر سیاه که از فرآورده های سیر است در مدت یک ماه و در دما و رطوبتی معین از مراحل فرآوری بدست می آید.این روغن که از ترکیب روغن های نرم کننده تشکیل می شود به قطع ریزش مو کمک کرده و فولیکول های مو را تقویت می کند.استفاده مداوم از این سرم می تواند در مدت زمان کوتاهی باعث ایجاد موهایی ضخیم و پر پشت شود

خواص سرم سیر سیاه لاکچری کوین :

سرم سیر سیاه از محبوب ترین محصولات افزایش ضخامت تارهای مو است.

باعث بیشتر شدن حجم مو شده و موهایی پر پشت را به ارمغان می آورد.

این سرم سبب ترمیم موخوره می شود.

کمک می کند ریزش مو قطع شود.

فولیکول های مو را تقویت کرده و سلامتی موها را تضمین می کند

طریقه مصرف سرم سیر سیاه لاکچری کوین :

چند قطره از سرم را روی پوست سرتان بریزید و با انگشتان به آرامی برای چند دقیقه ماساژ دهید تا به جذب آن کمک کنید.

بعد از حدود نیم ساعت تا یک ساعت که روی سرتان بود، با شامپو سرتان را بشویید.

برای گرفتن نتیجه بهتر، هر دو روز یکبار این کار را انجام دهید.

برای آگاهی از قیمت سرم سیر سیاه لاکچری کوین و داشتن خریدی امن و مطمئن از فروشگاه بیزاستار اقدام کنید .

دکمه بازگشت به بالا