استانی

پیش بینی یک‌هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رای در لرستان

مجله زنده خبری/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان از پیش‌بینی یک‌هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

احسان یاوری روز دوشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان در سال جاری گفت: از زمان ابلاغ وزارت کشور برای شروع فرآیند انتخابات و تشکیل هیات‌های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان شکل گرفته و احکام اعضای ستاد نیز صادر شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه آموزش برخط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است، بیان کرد: طبق تصمیم هیات نظارت، برای انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی معتبر بوده و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، گذرنامه نیز معتبر است.

یاوری با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی انتخابات در استان شکل گرفته‌اند، افزود: دستگاه‌های احراز هویت پس از به روزرسانی در تهران، در سطح حوزه‌های انتخابیه توزیع شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: یکهزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.

وی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات عنوان کرد: ستادهای تبلیغاتی در استان‌ها و شهرستان‌ها زمانی به رسمیت شناخته می‌شوند که نماینده‌های خود را معرفی کنند.

یاوری افزود: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان فراهم است و امیدواریم با تقید به قانون و رعایت چارچوب ها، انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا