فرهنگ و هنر

تاکید معاون رئیس جمهور بر نقش مطالبه‌گری برای جامعه ایثارگری

معاون رئیس جمهور بر نقش نیاز جامعه ایثارگری تأکید می کند

معاون رئیس جمهور نقش درخواست جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: “طی 30 سفر به کشور ، تلاش زیادی برای تأمین خواسته های شهدا از جمله در بخشهای مسکن و اشتغال و رسانه ها انجام شده است. با ارائه گزارش های دقیق می تواند نقش مهمی در این الزامات داشته باشد. “متاسفم.

به گزارش مجله زنده خبری ، نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

مهندس سعید اوحدی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در اطلاع رسانی به جامعه گفت: نزدیک بودن و هم افزایی روابط عمومی سازمان های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه اطلاعات مربوط به جامعه و ایثارگران موثر است. بنیاد در این امر به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از فرصت های زیادی برخوردار است ، خاطرنشان کرد: تقدس جامعه ایثارگران ظرفیت زیادی برای اطلاع رسانی ایجاد می کند و باید از این ظرفیت برای معرفی قربانیان و شهامت جانبازان استفاده شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت روابط عمومی و نقش آن در حوزه داخلی و خارجی گفت: نقش روابط عمومی در بنیاد با سایر سازمان ها و ارتباط قوی داخلی و خارجی متفاوت است و انسجام در زمینه اطلاعات دقیق و دقیق. “جامعه اسلامی و شهدای عزیز را فراهم می کند.
آقای اوحدی با اشاره به مسئولیت خطیر اطلاع رسانی به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: “مأموریت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مهم است و از آنجا که این بنیاد رویکرد فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، ثروت و کارایی آن. بسیار مهم است که روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید سعی کند جهت گیری مسئله ای را تنظیم کند و علاوه بر اطلاع رسانی ، در زمینه حل مشکلات نیز کار کند.
معاون رئیس جمهور نقش درخواست جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: “طی 30 سفر به کشور ، تلاش زیادی برای تأمین خواسته های شهدا از جمله در بخش های مسکن و اشتغال انجام شد و رسانه ها می توانند با ارائه گزارش های دقیق نقش مهمی در انطباق با این الزامات دارند. “متاسفم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنوع فعالیت در سازمان های مرتبط با بنیاد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه های فرهنگی ، پزشکی ، رفاهی ، خدماتی و اقتصادی فعالیت می کند که هدف همه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. این یک جامعه فداکاری است ، بنابراین انسجام بین سازمانهای وابسته بنیاد بسیار مهم است و روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد نقش مهمی در ادغام زمینه اطلاعاتی این فعالیتها دارد.
رضا حاجی آبادی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های رسانه ای بنیاد ارائه داد. انتشار 1800 عنوان عکس ، فیلم ، فیلم و نشریه در فضای مجازی ، آماده سازی 15000 قاب عکس از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران ، 400 ساعت فیلمبرداری از برنامه های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران و درج یادداشت های مختلف و بیانیه های مطبوعاتی بخشی از ارائه رسانه ها در این زمینه است. بنیاد شهید. و اعمال شهدا در سال 1399 است.
در این جلسه ، مدیران روابط عمومی سازمانهای تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا