عمومی

افشاگری درباره مذاکره عجیب با استراماچونی

جام جم ادعا می کند که استقلال 3 هفته پیش به الکس نوری پیشنهاد مربیگری داده است!

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه مربای مربا وی می نویسد: “یکی از انتقادهای مداوم هواداران استقلال به مدیریت باشگاه این است که چرا آنها به وضوح به مشکلات اشاره نمی کنند؟ پس از یک ماه بازی با آندره استراماچونی ، این باشگاه رسماً اعلام کرد که امکان همکاری با مربی وجود ندارد. در حالی که استقلال سعی داشت این موضوع را به قانون بیگانگان پیوند دهد ، استراماچونی فاش کرد که هیچ همکاری به او پیشنهاد نشده است. این مربی ایتالیایی حتی مدیران استقلال را به دروغگویی متهم کرد.

پس از آن نوبت به پیشکسوتان استقلال رسید تا احمد سعادتمند را به بازی با افکار عمومی متهم کنند ، زیرا می دانستند استراماچونی به تهران نمی آید. اکنون اما جام جم اطلاعات جدیدی در این زمینه دریافت کرده است که نشان از تأیید این خبر دارد.

یک منبع آگاه در مصاحبه با خبرنگار ما فاش کرد که باشگاه “استقلال” سه هفته پیش نیمکت خود را به الکس نوری مربی ایرانی-آلمانی پیشنهاد داده است. این مربی پس از دریافت پیشنهاد استقلال نیز چراغ سبز نشان داد و حتی دستیاران خود را نیز انتخاب کرد. او ابتدا نزد فریدون زندی رفت و از او خواست که او را همراهی کند ، اما مربی ایرانی دینامو درسدن گفت که ترجیح می دهد در فوتبال آلمان بماند. نوری همچنین حضور یک دستیار آلمانی را که همیشه در استقلال در کنار او است تأیید کرد.

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون توافق نهایی استقلال با نوری مطرح شده است. به همین دلیل ، چنین شایعاتی درست به نظر می رسند و باید گفت که استقلال دو هفته قبل از اعلام رسمی لغو استراماچونی با الکس نوری به توافق رسید! بدیهی است که نام مربی ایتالیایی فقط مجموعه ای از کارها بود و در پشت صحنه استقلال توافقات دیگری نیز داشت. “بدون شک فریدون زندی یا الکس نوری می توانند اطلاعات بیشتری را در این زمینه به رسانه ها ارائه دهند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا