اجتماعی

بعد از شیوع کورونا بسته های حمایتی را به مدارس و سازمان های مردم نهاد ارائه دهید

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت تصمیم گرفته است بسته های حمایتی را به مدارس و سازمان های مردم نهاد ارائه دهد كه به دلیل گسترش تاج ویروس بسته شده است.

به گزارش مجله زنده خبری ، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اینکه شیوع تاج ویروس سال گذشته در بخش های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و آموزشی در کشور ما تأثیر داشته است ، می گوید: مدارس و مراکز غیر دولتی که در بخش غیر دولتی سرمایه گذاری و سرمایه گذاری می کنند یک استثنا بوده اند

وی اضافه کرد: “از آنجا که سیاست آموزش و پرورش در ماه های اخیر بر این اساس پایه ریزی شده است که تعطیلی مدارس نباید منجر به تعطیلی مدارس شود و مدارس و سازمان های مردم نهاد با استفاده از فضای مجازی و یادگیری الکترونیکی نقش خوبی در تحقق این امر داشته اند ، دولت باید از این مدارس حمایت کند. برای جلوگیری از قطع ، این بسته های حمایتی مانند چشم پوشی از رانت ، بیمه تأمین اجتماعی کارمندان و خدمات کم بهره را تصویب کرده است.

عضو هیئت مدیره تدبیر و امید در توضیح بسته حمایتی اظهار داشت: براساس تصمیم دولت ، کلیه سازمان های مردم نهاد و مراکز آموزشی غیر دولتی و پیش دبستانی ها از چهارم اسفند تا خرداد در مراکز آموزشی مرتبط با آموزش اجاره می شوند. آنها از ماه آزاد شدند.

حاجی میرزایی افزود: همچنین طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا ، بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شاغل در این مراکز و مدارس و کارمندان پیش دبستانی های غیر دولتی به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآمد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده با اشاره به موضوع: تومانی باید برای تعداد کارمندان شاغل در سازمان های مردم نهاد ، مراکز آموزشی و پیش دبستانی های سازمان های غیردولتی کار کند ، که امیدوارم از ژوئن شروع شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا