اقتصادی

جزئیات کارمزد جدید خدمات بانکی

براساس اعلام بانک مرکزی ، نرخ کارمزد خدمات بانکی از آذر ماه افزایش می یابد که جزئیات آن برای ارائه خدمات مختلف اعلام می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، سرانجام درخواست بانک ها برای افزایش کارمزد بانکی با درخواست آنها حمایت شد و توافق شد که افزایش کارمزد بانکی از ابتدای آذر ماه صورت گیرد.

بر این اساس ، هزینه تراکنش های کارت به کارت به عنوان یکی از خدمات بانکی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد از 500 به 600 تن به یک میلیون تن افزایش یافته است و اگر در روند کارت به کارت هر میلیون تن افزایش یابد ، معادل 240 تن اضافه می شود این مقدار. شد.

چه مقدار باید بپردازید تا موجودی کارت را بدانید؟

در حالی که هزینه بانکی قیمت اسمی تنظیم و نگهداری حسابهای مختلف و خدمات معاملات جزئی برای مشتریان خرده فروشی و بازرگانان است و بر اساس هزینه خدمات بانکی محاسبه می شود. بررسی بخشنامه جدید بانک مرکزی نشان می دهد که هزینه اعلام موجودی کارت در 10 دور گذشته 240 تن و اعلام موجودی کارت از طریق دستگاه های خودپرداز 120 تن خواهد بود.

این مورد تا قبل از اعلام موجودی کارت از طریق دستگاه های خودپرداز ، برابر با 100 جلد بود.

علاوه بر این ، کمیسیون اعلام 10 دور کارت شناسایی ، صدور انواع کارت های مغناطیسی و دریافت قبوض حضوری و غیرحضوری به ترتیب 150 ، 6000 ، 2400 و 120 جلد خواهد بود.

هزینه صدور چک چقدر است؟

همچنین مشتریان بانک باید از آذر ماه مبلغ 200 تن کارت کارت پرداخت کنند که این مبلغ علاوه بر قیمت تمبر محاسبه می شود و قبل از آن کارمزد صدور چک 120 تن بود.

از سوی دیگر ، ارائه لایحه برای سال جاری هر صفحه 600 تن و برای سالهای گذشته به ترتیب 600 و 720 تن هزینه دارد كه قبلاً 500 و 600 تن بود.

طبق این گزارش ماه دسامبر ، برای صدور رمز ورود کارت بانکی جدید در شعبه ، شما باید 1000 تن بپردازید و نکته مهم در این زمینه این است که بانک مرکزی قبلاً دستور دریافت خدمات بانکی الکترونیکی مانند پایا و ساتنا را صادر نکرده است ، اما اکنون طبق این مصوبه که از دسامبر اعمال می شود ، هزینه انتقال پول ثابت بین بانکی یک صدم مبلغ معامله با حداقل مقدار 200 تن و تا سقف 2500 تن خواهد بود.

همچنین هزینه انتقال بین بانکی ساتنا 2٪ از مبلغ معامله تا سقف 2500 تومان تعیین شده است.

خدمات قابل اطمینان و ساتن چیست؟

بر این اساس ، پایا یک سیستم تبادل اطلاعات بانکی است که به بانک ها امکان می دهد کلیه مبادلات بین بانکی مشتریان خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند. کاربرد اصلی این سیستم مکانیزه کردن پرداخت های خرد بین بانکی برای مشتریانی است که پس از مراحل پیاده سازی ، خدمات خود را از طریق اینترنت نیز ارائه می دهند و با کمک این سیستم ، بانک های عضو می توانند به درخواست مشتری سفارش دهند سپرده گذاری یا برداشت وجه به حساب ها از بانک های دیگر از طریق اجرای این سیستم ، بانک مرکزی امکان انتقال الکترونیکی پول از یک حساب بانکی به یک حساب دیگر (بین بانکی) را فراهم کرده است و مشتریان بانکی می توانند با استفاده از پایا پول را از حساب خود به حساب بانکی دیگر منتقل کنند. نقل و انتقال پول الکترونیکی.

از طرف دیگر ، Satna یک سیستم الکترونیکی است که معاملات بین بانکی و دستورهای پرداخت فوری را به صورت جداگانه و بلافاصله پردازش و تنظیم می کند. در این سیستم مشتریانی که یکی از انواع حساب ها (جاری ، پس انداز و کوتاه مدت) را در بانک ملی دارند می توانند وجوه (مبالغی بیش از 15 میلیون تن) را به حساب خود یا افراد دیگر در بانک های دیگر منتقل کنند.

هزینه خدمات پیام کوتاه بانکی چقدر است؟

سامانه مذکور به مشتریان بانکی این امکان را می دهد تا با مراجعه به شعب بانکی خود و یا از طریق سامانه اینترنت بانک ، انتقال وجهی را به مبلغ بیش از 15 میلیون تن به هر حساب در هر بانک منتقل کنند ، از مزایای استفاده از Satna می توان به امنیت ، سرعت او به سادگی عمل او اشاره کرد.

در آخر لازم به ذکر است که افتتاح حساب از جمله خدمات بانکی بصورت رایگان و کارمزد است و هزینه ارسال پیام کوتاه برای اطلاعات رضایت مشتری معادل 30 تن بعلاوه قیمت پیامک و هزینه اشتراک سالانه خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا