استانی

تولید بافت های بدن انسان در کیش

به گزارش مجله زنده خبری از کیش ، نائب رئیس کمیته صنعت و معدن مجلس و هیئت همراه و برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش روز سه شنبه ، 4 نوامبر ، در دیدار با حماس ساز بافت کیش در جریان فعالیت ها از گروه در زمینه تولید بافت انسانی است. آنها واقع شده بودند.

انوشه کاظمیان ، مدیرعامل شرکت هامند ساز بافت کیش گفت: این مجموعه با تلاش بیشمار در این زمینه از دهه 1970 موفق به دستیابی به فناوری بسیار ویژه شده و به عنوان یکی از 8 کشور برتر جهان معرفی شده است. جهان. ” این شرکت با 130 کارگر مجرب در سه شیفت با فناوری بسیار بالا کار می کند و حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر از محصولات آن در داخل استفاده می کنند.

کاظمیان با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر فردی در اثر تصادف دچار مرگ مغزی و قلبی شود ، مجوز استفاده از بافت های آن شخص را دارد ، گفت: این شرکت با تولید بافت بدن انسان کار می کند. اعضای بدن ، 8 نفر از آن استفاده می کنند ، و هنگامی که بافت اهدا می شود ، حدود 200 نفر از آن استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه قسمتهای مختلف مجموعه از نظر نظافت ، بیولوژیکی و فنی از اتاق عمل باز دارای اهمیت بیشتری هستند ، افزود: این مجموعه دارای اتاقهایی در کلاسهای مختلف است. در کلاس سرما ، حداکثر 100 ذره در متر مربع قابل مشاهده نخواهد بود و در کلاس 10 فقط ده ذره در متر مربع دیده نمی شود و این نشان می دهد محصولی که در نهایت در بدن افراد مورد استفاده قرار می گیرد ، عقیم شده و هیچ میکروبی در این کیت وجود ندارد.

به گفته وی ، محصولات این شرکت پس از صنعت داروسازی در کشور در کشور رتبه اول را دارد.

این کارآفرین با بیان اینکه کار این گروه با تشکیل پزشکان قانونی و یک فرد سالم که در اثر تصادف در کمتر از 48 ساعت فوت کرده و کلیه اعضای این فرد به این شرکت منتقل شده است ، آغاز می شود: پس از ارزیابی همه عفونت ها و بزرگ استخوان ران که می تواند اهدا شود و می تواند برای حفظ سلامت دهها نفر دیگر استفاده شود.

در این جلسات ، ناصر آهوندی ، معاون مدیریت توسعه و رئیس معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، مصطفی حنزادی ، معاون فنی و عمرانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ، امیر حسین اسماعیلی ، دبیر صنعت و معدن ، حجت الاسلام والمسلمین سلیمی اعضای کمیته و نماینده دفتر مجلس حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیا ، عضو کمیته و رئیس کمیته صنعت نفت و گاز و صنایع پتروشیمی ، حجت الله فیروزی سخنرانی کرد و فرهاد طهماسبی ، عضو کمیته صنعت و معدن.

48

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا