اقتصادی

اختلال در اینستاگرام؛ مشکل جهانی است

اینستاگرام امشب برای برخی از کاربران در سراسر جهان قطع شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، شبکه اجتماعی اینستاگرام امشب برای برخی از کاربران جهانی قطع شد. به گزارش دیلی میل ، هزاران کاربر در سراسر جهان گزارش می دهند که برنامه اینستاگرام در اواسط پنجشنبه خراب شده است.

بسیاری از کاربران اینستاگرام به این موضوع در توییتر اشاره کردند تا تجربه خود را با این اختلال در اینستاگرام به اشتراک بگذارند و مطمئن شوند که این یک مسئله عمومی است. برخی از کاربران نمی توانند برای پیروان خود پیام ارسال کنند یا نمی توانند نظر بدهند ، در حالی که برخی دیگر نمی توانند از ویژگی تاریخچه اینستاگرام استفاده کنند یا برخی دیگر اصلاً نمی توانند وارد برنامه شوند.

اینستاگرام را قطع کنید تا مورد مشابهی یک ماه پیش رخ دهد. Downdetector ، که قطعی و اختلال در وب سایت ها و خدمات را از منابع مختلف ، از جمله گزارش اشکالات ارسال شده توسط کاربران بر روی پلت فرم ، پیگیری می کند ، مشکل را برطرف کرده است. البته چند ساعت بعد ، اینستاگرام اعلام کرد که این مشکل را برطرف کرده است و همین امر مانع دسترسی برخی از کاربران به این پلتفرم شد. اینستاگرام در توییتی نوشت: “ما برگشتیم! حالت عادی بازگشته است.”

طبق آخرین وب سایت ردیابی داون ، اینستاگرام به حدود 6000 کاربر کاهش یافته است. اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است قبلا گفت که ما می دانیم که برخی از کاربران قبلاً به این مشکل پرداخته اند و برای حل آن تلاش می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا