ورزش و نشاط

بدهی استقلال و پرسپولیس باید از محل واگذاری پرداخت شود

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس ، سهم هر باشگاه 100 میلیارد تن است و بدهی های ناشی از اشخاص حقیقی و حقوقی باید از محل انتقال پرداخت شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، رحیم زارع در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قانون بودجه 1400 مقرر شده است که در صورت واگذاری این دو باشگاه ، سهم هر باشگاه 100 میلیارد تن و بدهی هایی است که از نظر فیزیکی و قانونی به اشخاص باید از محل واگذاری پرداخت شود. همچنین در صورت انتقال ، 100 میلیارد تن باید توزیع شود.

وی افزود: از این پس فرایند انتقال به بورس و سازمان اوراق بهادار بستگی دارد. آنچه در سازمان خصوصی سازی انجام شده است ، روند انتقال به صورت قانونی بررسی شده و برای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده است. در حال حاضر ، باید در سازمان بورس ثبت شود و کمیته پذیرش باید اجازه دهد سهام یک روز در هفته با تغییر یک درصد به بازار اصلی منتقل شود.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل تاخیر ، جابجایی هیئت مدیره پرسپولیس بود که باید مجددا ثبت نام می شد. البته این کار انجام شده و اکنون همه چیز در بورس آماده است و انشاءالله به بازار سهام منتقل می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا