ورزش و نشاط

روند خوب‌مان را ادامه می‌دهیم/ برای حضور در ترکیب پرسپولیس تلاش می‌کنم

پوریا میرایی کاپیتان تیم فوتبال امید پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، با اشاره به موفقیت ها و نتایج خوب تیم امید پرسپولیس اظهار داشت: تیم فوتبال امید پرسپولیس در سال 2018 به عنوان یک تیم ملی به میدان رفت. زحمات کادر فنی به سرپرستی اسماعیل حلالی و تلاش بچه های تیم باعث شده تیم ما اکنون به شرایط خوبی برسد و با برد اخیر ما جدول برسیم.

او اضافه کرد: چند نفر از تیم های اصلی پرسپولیس کنار هم بودیم و همین باعث شد هماهنگی خوبی با هم داشته باشیم. این سوال کمک زیادی به ما کرد تا در این فصل نتایج خوبی کسب کنیم و تلاش می کنیم تا پایان فصل این روند را ادامه دهیم.

پوریا میرایی

کاپیتان تیم امید پرسپولیس که با نظر کادر فنی ارشد در تمرین بزرگسالان نیز شرکت می کند، با تاکید بر اینکه اهداف بزرگی برای رسیدن به این تیم دارد، گفت: مدتی است که به صلاحدید شما بوده است یحیی گل محمدی و حمید مطهری هم در تمرینات بزرگسالان شرکت می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا خیلی زود در تیم بزرگسالان حضور داشته باشم.

هافبک دفاعی تیم امید پرسپولیس گفت: الگوی فنی من برای بزرگسالان پرسپولیس میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی است و سعی می کنم در سال های آینده مهره اصلی تیم بزرگسالی مثل او باشم.

وی درباره شانس قهرمانی تیم امید پرسپولیس افزود: تیم ما همدلی خوبی دارد و از نظر فنی کادر فنی داریم و می‌توانیم به روند اخیر ادامه دهیم و در پایان فصل قهرمان شویم.

انتهای پیام/3

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا