اجتماعی

اتخاذ رویکرد انسان‌مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تاکید بر اهمیت و ضرورت اتخاذ و اجرای سیاست هایی از جمله استفاده از روش های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات زیست محیطی با محوریت کاهش آلودگی هوا و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در کلانشهر تهران تهران، گفت: وی رویکرد انسان دوستانه با هدف حفاظت و بهبود محیط زیست شهری را در دستور کار قرار داد.

به گزارش مجله زنده خبری، محمدمهدی میرزایی قمی وی افزود: برای این منظور برنامه های نرم افزاری مکمل فعالیت های سخت افزاری از جمله اقدامات آموزشی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است. برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی نیز یکی از راه های آشنایی شهروندان با آثار و نتایج مثبت اقدامات زیست محیطی است.

وی با اشاره به اینکه در پایان هفته جاری نمایشگاهی با عنوان «حمل و نقل پاک شهری» توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی خودروهای پاک شهری مانند دوچرخه، برقی برگزار می شود. اسکوترها، موتورسیکلت های برقی و وسایل نقلیه برقی و سیاستی برای افزایش استفاده و توسعه آنها ایجاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک با حضور شرکت ها و موسسات تحقیقاتی فعال در زمینه تولید و واردات خودروهای پاک و استارت آپ های حمل و نقل مشترک پاک و هوشمند و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های تهران در بوستان در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه برگزار شد. . گفت و گو برای عموم شهروندان و علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا