اجتماعی

میانگین حضور روزانه ۵۷ دقیقه ای دانش آموزان در «شاد» طی دوران کرونا

وزیر آموزش و پرورش به نگهداری 24 هزار کلاس درس در مدرسه تلویزیون ایران اشاره کرد و از تشکیل ستاد مدیریت آموزش در فضای مجازی برای ارتقای آموزش در دوران بعد از ولیعهدی خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری یوسف نوری به ویژه برنامه مدرسه تلویزیون که در هفته معلم روی آنتن می رفت از شبکه آموزش سیما پخش شد. این برنامه در 31 مارس 2017، همزمان با اپیدمی تاج، راه اندازی شد و در گذراندن 24000 ساعت در مدرسه تلویزیونی در آن دوره بی سابقه بود.

وی افزود: ما باید یک تناسخ آینده از آموزش در حین یا بعد از تاج داشته باشیم. برای این منظور پایگاه آموزشی مدیریت فضای مجازی ساخته شده است و البته آموزش ما باید آموزش ترکیبی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد به طور متوسط ​​11 میلیون دانش آموز را با سرعت 57 دقیقه در روز تحت پوشش قرار می دهد، گفت: در این اردو برنامه ریزی ها و نقش هر یک از عوامل کمک کننده و تعیین کننده همیاران ما در حال انجام است. اجرا شد.

نوری ادامه داد: چهار رکن آموزشی داریم که از جمله آنها می توان به رسانه اشاره کرد. خیرین رکن دیگری هستند که از ظرفیت آنها در ساختمان مدرسه و همچنین رسانه ها به خوبی استفاده شده است. باید شبکه آموزشی سیما را به سمت رویکرد تعاملی سوق دهیم.

وی با قدردانی از معلمان کشورمان که در این دو سال تلاش زیادی برای ادامه تحصیل کردند، گفت: این نشان دهنده احساسات سرکوب شده دوران قرنطینه است و معلمان ما برای بازگرداندن آنها به یادگیری شخصی زحمات زیادی کشیدند. که نیاز به ارزیابی دارد.

ادامه می دهد

دکمه بازگشت به بالا