عمومی

دانشجویان زمینه توسعه کشور را فراهم می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد حسین محبیان ظهر چهارشنبه در مراسم روز دانشجو با اشاره به اینکه ریشه‌دارترین و قدیمی‌ترین واحد دانشگاهی شهرستان بیجار دانشگاه پیام نور است، اظهار کرد: سلسله دیدار و نشست‌هایی به منظور رفع مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان برگزار می‌شود که در صورت تمایل دانشجویان می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند.

وی ادامه داد: به عنوان یک دانشجوی قدیمی سعی می‌کنم در جمع‌های دانشجویی حضور داشته باشم تا از نزدیک شاهد دغدغه و نیاز دانشجویان باشم.

محبیان اعلام کرد: خوشبختانه کیفیت آموزش در این دانشگاه بالا است و سطح علمی خوبی دارد و در این میان دانشجو باید تلاش کنند تا به بهترین نتیجه دست پیدا کند.

فرماندار بیجار به اهمیت دانشجوی متعهد اشاره کرد و گفت: استان کردستان به دلیل اینکه در منطقه کمتر توسعه یافته نسبت به سایر نقاط کشور قرار دارد از توان بالاتری برخوردار است و لازم است این دانشجویان پس از فراغت از تحصیل در مناطق تحصیلی خود خدمت کنند.

دانشجویان مطالعات خود را به کتاب دانشگاهی محدود نکنند

وی دانشجو را یک محقق دانست و اضافه کرد: لازم است ما به عنوان دانشجو خودمان را محدود به کتاب دانشگاهی نکنیم و مطالعات خارج درسی داشته باشیم تا به معلومات خود کمک کنیم.

محبیان در بخش دیگری از سخنان خود به اردوهای جهادی اشاره کرد و ابراز داشت: اردوهای جهادی از اهمیت زیادی برخوردار است و دانشجویان استقبال بسیار خوبی دارند و همواره در خدمت رسانی به مردم باید پیشگام باشند.

فرماندار بیجار ادامه داد: اردوهای جهادی زمینه و بستر را برای این مهم فراهم می‌کنند که دانشجویان ما بدانند در کجا باید خدمت کنند و به مردم کمک برسانند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید اعتماد به نفس داشته باشند و خود باور باشند چرا که دشمنان ما به دنبال این هستند که دانشجویان خود کم بین باشند بنابراین شما باید به خودتان باور داشته باشید و با تلاش خود آینده بهتری را بسازید و می‌طلبد در هر جایگاهی که هستید به بهترین شکل در حوزه کاری خود فعالیت کنید.

محبیان گفت: دانشجویان باید مبتکر باشند و با همت و کوشش بتوانند به توسعه روزافزون کشور کمک کنند.

دکمه بازگشت به بالا