استانی

مقدمات و زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کردستان فراهم است

مجله زنده خبری/کردستان استاندار کردستان گفت: مقدمات و زیر ساخت های لازم جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه در سراسر استان فراهم شده است.

 اسماعیل زارعی کوشا در گفت و گو با مجله زنده خبری اظهار کرد: دسترسی ها به شبکه ارتباطی و تمام تمهیدات و مقدمات لازم قبل از انتخابات برای شعب و اعضای آن صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون صلاحیت ۱۹۵ نفر از کاندیداهای ثبت نام شده مورد تایید قرار گرفته است.

استاندار کردستان عنوان کرد: در ۵ حوزه انتخابیه کاندیداها برای تصاحب ۶ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

زارعی کوشا تاکید کرد: زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن برقرار است و امیدوارم با مشارکت حماسی مردم این اتفاق مهم کامل شود.

وی بیان کرد: برای تصاحب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری هم ۴ نفر از کاندیداها باهم رقابت خواهند کرد.

استاندار کردستان بیان کرد: در سطح کلان و استان اعم از استانداری، فرمانداری و بخشداری ها وظیفه دولت فقط برگزاری انتخابات است.

اسماعیل زارعی کوشا در پاسخ به سوال خبرنگار مجله زنده خبری مبنی بر اینکه آیا مجموعه دولت از کاندیداهای خاصی حمایت خواهد کرد، افزود: ما مدیران استان هیچ نامزدی در انتخابات نداریم و هیچ مدیری اعم از مدیران وزارت کشوری و غیر وزارتی حق حمایت و یا اقدام علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود در مورد تبلیغات کارمندان دولت در انتخابات پیش رو تشریح کرد: کارمندانی که مسئولیت و مدیریتی ندارند در خارج از ساعات اداری مجاز هستند مانند تمام مردم برای فکرشان تلاش کنند و این نکته را در نظر بگیرند که تبلیغات در ساعات اداری ممنوع است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا