استانی

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان از مشارکت مردم در انتخابات

مجله زنده خبری/زنجان آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان از مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان قدردانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان قدردانی خود را در قالب پیامی از مردم استان زنجان به خاطر حضور پرشور و عزتمند در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

در این پیام آمده است:

امروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان با مشارکت حداکثری مردم ولایی و انقلابی استان بودیم که به رهنمودها و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.

امروز باری دیگر جهانیان، شکوه حماسه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را مشاهده کردند که به رغم همه فضاسازی‌ها و هوچی‌گری‌های دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم رقم خورد و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

حضور حداکثری مردم در این انتخابات نشان داد مردم پای این انقلاب، شهدا و ارزش‌های اسلام ایستاده‌اند و همین امر، مسئولیت کارگزاران و مدیران نظام را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم سنگین‌تر می کند.

اینجانبان از حضور حماسی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه برای تعیین سرنوشت کشور و همچنین از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و توفیق روزافزون کشور و استان باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا