عمومی

توصیه های استاندار درباره نقل و انتقال معلمان/تجلیل از ۳۸ معلم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد قناعت ظهر شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: انتظار می‌رود هفته بزرگداشت مقام معلم بهتر از سال‌های گذشته و با برنامه‌های متنوع برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های فاخری در راستای بزرگداشت معلمان برگزار شود

وی در زمینه اسکان در مدارس در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان بیان کرد: در اسکان مسافران در مدارس باید شرایط به گونه‌ای باشد که به سرمایه گذار ما که یک مرکز اقامتی برای مسافران را تأسیس کرده است از نظر اقتصادی آسیب وارد نشود و ملاحظاتی نیز در این زمینه مد نظر باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نهایت تلاش باید صورت گیرد که نیازهای آموزش و پرورش از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأمین شود که اصولاً برای شغل معلمی و تدریس آموزش می‌بینند.

قناعت در زمینه موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان بیان کرد: در مناطقی که نیاز به نیروی معلم داریم نقل و انتقال به سایر مناطق به هیچ وجه پذیرفته نشود بلکه حتی به عکس، انتقال نیروی انسانی به این نقطه مورد توجه باشد و در این زمینه هیچ توصیه‌ای پذیرفته شده نیست.

وی در زمینه جنایت اسرائیل در بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه گفت: چه پاسخ ایران به این جنایت مستقیم و چه غیر مستقیم باشد ما تابع نظر و امر ولی فقیه در این موضوع هستیم و اصولاً طبق قانون و شهر جنگ و صلح و هر برنامه نظامی باید با نظر مقام معظم رهبری باشد.

گفتی است در این جلسه مطرح شد که در هفته معلم سال جاری از ۳۸ معلم نمونه استانی تجلیل می‌شود و ۴ معلم نیز نمونه کشوری خواهند.

دکمه بازگشت به بالا