استانی

تثبیت جایگاه کیش به عنوان قطب ورزشی کشور در حوزه تفریحات دریایی و ورزش های آبی

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از کیش ، محمد مهدی احمدی در یک نشست صمیمانه با کارکنان معاونت ورزش شرکت عمران،آب و خدمات ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به کیفیت و کمیت خدمات ورزشی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و فراهم کردن زمینه رشد استعداد های بومی منطقه ،همکاری با فدراسیون های ورزشی مختلف و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی را برای برند سازی ورزش کیش و افزایش .جذب گردشگر ورزشی ضروری برشمرد.
احمدی با بیان اینکه امروزه توسعه گردشگری ورزشی میتواند جایگاه کیش را در منطقه ارتقا داده و در نهایت رونق اقتصادی و رشد کسب و کارهای این جزیره را به همراه داشته باشد گفت: در نتیجه تلاش دست اندرکاران ورزشی کیش در ادوار گذشته تا کنون ،جزیره کیش امروزه مقصد مطلوبی برای گردشگری ورزشی است که باید برای حفظ و ارتقای آن با جدیت و تلاش مضاعف بکوشیم.
سرپرست شرکت عمران،آب و خدمات کیش بر استفاده از توان بخش خصوصی برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های ورزشی با هدف تثبیت جایگاه کیش به عنوان قطب ورزشی به ویژه در حوزه تفریحات دریایی و ورزش های آبی تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه تلاش خلاقانه ومسئولانه کارکنان و مدیران معاونت ورزش و تفریحات سالم در حوزه فعالیت خود مهم ترین راهکار برای حفظ امکانات موجود و بهبود روند ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران است تصریح کرد: به طور قطع یکایک همکاران این معاونت تلاش ارزشمندی داشته اند که قابل تقدیر است اما برای جلب رضایتمندی ساکنان و گردشگران و رقابت با بازار پر رونق گردشگری ورزشی باید تلاش خود را دو چندان کنیم.
معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران،آب و خدمات نیز با اشاره به اینکه برگزاری و میزبانی از ۱۶۷۴ رویداد ورزشی و کسب ۲۸۱ مدال ملی و بین المللی در سال گذشته بیانگر حجم فعالیت این معاونت است مختصری از عملکرد این معاونت را شرح داد.
گفتنی است در این جلسه کارکنان حوزه های مختلف معاونت ورزش مشکلات و مسایل کاری و رفاهی و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

لازم به ذکر است که پلاژ بانوان، استخرهای کرانه و المپیک ، سالن های کوثر، خلیج فارس ، چند منظوره ، زمین های تنیس خاکی ، سالن های اسکواش ، تیراندازی با تفنگ و تپانچه ، زمین تیراندازی با کمان، استادیوم فوتبال و زمین های چمن هیبریدی و چمن مصنوعی از جمله بخش هایی بود که محمد مهدی احمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات بازدید کرد.

23

دکمه بازگشت به بالا