استانی

انسداد محور سرخه سمنان در اثر سیل/ بازگشایی محور تهران مشهد

مجله زنده خبری/سمنان بارش‌های سیل‌آسا در سمنان و روان شدن سیلاب منحر به انسداد محور پرتردد تهران مشهد در حوالی سرخه شد.

سرهنگ موسی بزرگی شامگاه ۲۷ خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران از انسداد محور سرخه سمنان خبر داد و اظهار کرد: این محور با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

وی با اشاره به بارندگی های عصر امروز در سمنان تصریح کرد: محور سرخه به سمنان به علت جاری شدن سیل در سطح محور مسدود شد اما با تلاش همکاران به سرعت مسیر باز شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با تقدیر از تلاش مامورین پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خاطرنشان کرد: این محور پرتردد هم اکنون باز بوده و تردد در آن به صورت روان در جریان است.

به گزارش مجله زنده خبری براساس اعلام سامانه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی در این استان باز هستند.

بنا بر این گزارش، براساس تصاویر سامانه‌های نظارت تصویری و گزارش راهداران در سراسر محورهای استان، تردد در راه‌های این استان در حال حاضر به صورت عادی و روان است. البته در اکثر محورهای استان شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

با باز شدن محور سرخه سمنان، به جز محور شاهرود، اولنگ ـ رامیان که به علت نبود ایمنی مسدود است، تردد در همه محورهای استان به صورت عادی در جریان است. البته بنا بر اعلام اداره کل راهداری استان در حال حاضر تردد خودروهای سنگین در محور معلمان_طرود _شاهرود و بالعکس نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش مجله زنده خبری خدود ۶۵۰ کیلومتر از محور پرتردد تهران سمنان مشهد در استان پهناور سمنان قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا